неділя, 16 серпня 2020 р.

Сприймати школу винятково як камеру схову для дитини?

 


Світлина від Віктора Громового.

"Повбивав би" яжмам, які кажуть "завела дитину". Ну так ніби це собачка. Не "я готова стати матір'ю", а саме так: "уже пора завести дитину", бо для жіночого здоров'я "пользітєльно"...
(Про тих, хто просто "подзалєтел" чи екземплярів рода людського, які вагітніють "чтобы удержать мужа", мовчу, мовчу, мовчу...).
Потім воно ж власній дитині каже: "я тебя рожала-мучилась, а ты - свинья неблагодарная...".
Звісно, дитятко відповідає: а я тебе не просила це робити!
Потім воно розглядає дитсадочок і школу винятково як камеру схову для дитини і місце, де можна безкарно відірватись на виховательці чи вчительці.
Про таких мені якось написала колега: вони хочуть, щоб ми любили і доглядали їхніх дітей, яких вони самі не люблять і яким ці діти "в напряг".
Бо ради вони 
не можуть дати ні собі, ні власним дітям.

В - відповідальне батьківство! Те чого нам хронічно бракує.

Навіяно постом Луіза Цвєткова, цитую:
"Будучи дитем, ты понимаешь, что ничего ценнее маминых прикосновений, ее поддержки - рукой, улыбкой, взглядом, словом - просто нет. Прикрытие, типо «я ему все покупаю», «у нее самые лучшие платья», «мы с 6-ти месяцев учим английский, и вообще у нас 100500 кружков» - чушь полнейшая. Ребенку нужно не это...

Будучи в роли мамы, я вспоминала всех своих знакомых, которые и до сих пор говорят мне «пора рожать». Нет, крошки, не пора. Сейчас я прям в кайфе от того, что сначала я получила и получаю вагон знаний о ребёнке, о его чувствах и переживаниях, о его тонкой душевной организации, особенностях психики и восприятия, и вот с этими знаниями я подарю нового человечка в этот мир. Собственно стало ясно, почему за границей только к 37-ми рожают ПЕРВОГО!!!"

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.

Світлина від Віктора Громового.



Немає коментарів:

Дописати коментар