четвер, 6 грудня 2018 р.

Вебінар "Емоційний інтелект. Практикум"

Вебінар "Емоційний інтелект. Практикум"

Чи звертаєте Ви увагу на тілесні відчуття?

Справа в тому, що саме сигнали, які подає нам тіло, дають всю інформацію, потрібну для ефективної життєдіяльності. Їх ігнорування призводить до виникнення проблем із засвоєнням інформації, її аналізом, прийняттям рішень, плануванням та здійсненням активності.

Саме на основі емоційно-вольових негараздів виникає більшість невротичних, психосоматичних розладів та ціла низка проблем розвитку особистості.

І, навпаки, здатність до емоційної саморегуляції забезпечує можливість:

 –  швидко та якісно засвоювати інформацію будь-якого рівня складності;

 –  розвинути перцептивне сприйняття, когнітивну сферу (пам’ять, мислення, уяву);

 –  підтримувати стабільний психоемоційний фон;

 –  легко проживати стресові ситуації, витримувати інтелектуальне й фізичне навантаження;

 –  спонукає появу й розвиток вольових якостей особистості, в тому числі уваги, організованості, дисциплінованості;

 –  дає можливість коректувати невротичні, психосоматичні розлади, затримки розвитку різного типу та інше.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

Мета

Розвивати здатність до самоконтролю та саморегуляції власної поведінки.

Завдання

 1.  Познайомити з аналізаторними системами та їх призначенням.

 2.  Вправляти в здатності концентрувати й деконцентрувати увагу на різних відчуттях.

 3.  Познайомити з просторовою деконцентрацією відчуттів, що лежать в основі емоційної саморегуляції особистості.

Опис

 1.  Практичне значення аналізаторних систем людського організму.

 2.  Вправа «Нюхові відчуття».

 3.  Вправа «Смакові відчуття».

 4.  Вправа «Яблуко».

 5.  Вправа «3 звуки».

 6.  Вправа «Тепло долоні».

 7.  Вправа «Деконцентрація емоцій».

Очікувані результати

 1.  Знайомство з можливостями використання емоцій для щасливого наповненого життя.

 2.  Розуміння механізмів впливу емоційного інтелекту на різні сфери життєдіяльності.

 3.  Нове бачення шляхів психічного розвитку учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар