понеділок, 3 грудня 2018 р.

Марш Нової Армії (Зродились ми великої години)

Марш Нової Армії (Зродились ми великої години)

<1>
Зродились ми великої години
З пожеж війни і полум’я вогнів.
Плекав нас біль за долю України,
Зростив в нас гнів і лють на ворогів. 
Плекав нас біль за долю України,
Зростив в нас гнів і лють на ворогів. 
<2>
Ми йдемо в бій переможним ходом,
Тверді, міцні, незламні, мов граніт,
Бо плач не дав нікому ще свободи,
Хто борець – той здобуває світ. 
Бо плач не дав нікому ще свободи,
Хто борець – той здобуває світ. 
Україно!
Свята Мати Героїв,
Зійди до серця мого!
За Твою славу,
За Твої Святі Ідеї!
Нехай душа моя у тобі відродиться,
Славою твоєю опроміниться!
Страху нехай не знає,
Не знає, що таке вагання! 
<2>
Скріпи мій дух, загартуй волю,
Щоб сміло йшов я в бій!
Щоб віра моя була гранітною,
Щоб зросла завзяття, міць!
Свята, Могутня, Соборна!
Слава Україні!
Героям слава!
Слава нації!
Смерть ворогам!
Україна - понад усе!
Україна - понад усе! 
<3>
Велику суть – для усіх єдину,
Наш гордий клич народові несе!
Вітчизні будь ти вірний без упину,
Нам Україна вище понад все! 
Вітчизні будь ти вірний без упину,
Нам Україна вище понад все! 
<4>
Веде нас в бій Героїв наших слава,
Для нас закон – найвищий то наказ!
Соборна українська є держава –
Одна на вік, від Сяну по Кавказ! 
Соборна українська є держава,
Одна на вік, від Сяну по Кавказ! 

Немає коментарів:

Дописати коментар