пʼятницю, 14 грудня 2018 р.

Мистецькі професії. 1 клас

Тема: Мистецькі професії. Музикант, виконавець. Українські народні музичні інструменти.
Мета: 1) Формувати знання про професії в музиці, ознайомити з народними інструментами України;
2) Розвивати тембровий слух, музичний смак, навички хорового співу, вміння слухати музичні твори, розширювати загальний кругозір;
3) Виховувати ціннісне ставлення до інструментальної музики, культуру сприймання і виконання музики
Тип уроку: комбінований
Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота
Методи: репродуктивно-ілюстративний, інтонаційно-стильове осягнення музики, емоційна драматургія
Очікуваний результат: формування естетичних цінностей як інтегральної основи світогляду, продуктивне сприймання і виразне виконання
Хід уроку:
1.Організаційний етап
Вступна бесіда. Існує безліч творчих професій. Назвемо їх…(художник, поет, актор, музикант)
2.Мотиваційний етап Відгадати загадки:
*Яркий праздничный букет,
Лучик солнышка слепящий,
Лип цветущих жаркий цвет,
Зимний сад, под снегом спящий,
Над грядою гор - рассвет,
Моросящий серый дождик,
Натюрморт, пейзаж, портрет
Кистью пишет нам ...
*Детских песенок куплеты
Сочиняют нам ...
*Он на работе роль играет 
И мастерством нас поражает. 
Мы с нетерпением день тот ждем 
Когда в театр к нему пойдём.
*Клавиши, струны, терпенье, талант 
Плюс вдохновенье равно … 
3. Етап засвоєння нових знань
Будь-яка професія важлива на землі. Художник, поет, музикант, актор – мистецькі професії. Вони завдяки своїм здібностям роблять наше життя красивішим, цікавішим.
-Яка музика називається вокальною?
-Як називається музика, яку виконує фортепіано, гітара або оркестр?
Давайте познайомимось з музичними інструментами.
Знову загадки, які треба відгадати:
Дуже ніжну душу маю:
Я сміюся і ридаю.
Як смичок мене торкнеться-
Струна піснею озветься.
***
Я тендітна і легка, я тоненька й гомінка.
Той мелодію почує, хто повітря в мене дує!
***
Є у мене струн багато, велика фігура,
Козаки пишались мною, звуть мене…
Які ще музичні інструменти вам відомі?
4. Етап закріплення засвоєних знань
Слухання фрагментів звучання деяких муз. інструментів:
1) М.Лисенко, елегія (бандура)
2) М.Скорик, мелодія кохання (скрипка)
3) В.Кирейко, награвання Лукаша з оп. «Лісова пісня» (сопілка)
5. Вокально-хорова робота
*розспівування
*виконання з чіткою артикуляцією пісні А.Філіпенка «Ой, заграйте, дударики»
*повторювати рухи у програші
-Виконання пісні:
М. Шуть. «Наше коло мов сім’я».
Наше коло мов сім’я.
Посміхнись тому, хто справа.
Посміхнись тому, хто зліва.
Ми – одна сім’я!
2. -розсміши-
3.-налякай-
4.-обійми-
6. Етап підведення підсумків
Які існують мистецькі професії?
Яку музику ми називаємо інструментальною?
Які музичні інструменти нам відомі?
Коли музичні інструменти звучать разом із співом, це називають музичним супроводом. Подивимось фрагмент мультиплікаційного фільму, в якому герої співають, акомпануючи (супроводжуючи) собі на інструментах.
Перегляд фрагмента м/ф «Бременські музиканти»
7. Рефлексія
-Хто такий поет? художник? музикант?
-Як назвати виконавця на скрипці? гітарі? бандурі? сопілці?
-Які із зображених інструментів є музичними? (лопата, гітара, молоток,труба)

Немає коментарів:

Дописати коментар