суботу, 5 жовтня 2019 р.

З Днем Учителя!!!!

ВІТАЮ З ДНЕМ ВЧИТЕЛЯ !!! Бажаю музики любові в серці, музики щастя в житті, музики удачі в справах, музики пишноти ваших душ. Будьте завжди на високих нотах успіху, ніколи не ховайте свій талант в тіні і завжди залишайтеся життєрадісними людьми, здатними творити справжні чудеса.


У моєму дитинстві День учителя пахнув квітами: жоржинами, хризантемами й ще чимось приємним, чим пахнув букет для Вчителя. Чесно кажучи, тоді автором цього букету була не я: це мої батьки ставилися з повагою до всіх, хто вчив їхніх дітей - але я несла цей букет до школи гордо й упевнено (можливо, просто це були ті давні часи, коли ще не було батьків-сос?))
У моєму студентському житті трапилося багато викладачів, яким я й досі вдячна настільки, що в День учителя я й досі купую букетики жоржин чи хризантем і дарую ці квіти тим, кого вважаю найкращими викладачами...
У День учителя я й досі відчуваю себе не стільки вчителем, скільки вдячною школяркою й студенткою... Це особливий день, коли я щиро дякую всім, хто виховав мене Людиною. Запевняю, що підмети й присудки, рівняння й косинуси, епітети й порівняння - це не найважливіше в нашому житті.
Лишаймося людьми - щирими, світлими, чесними - людьми, які пахнуть жоржинами, хризантемами й ще чимось приємним і неповторним!
Зі святом нас: ми ж усі потроху вчителі...

Немає коментарів:

Дописати коментар