неділю, 6 жовтня 2019 р.

Про Ткаченко Вікторію Сергіївну

У День учителя хочу пом'янути гарного музиканта, прекрасного педагога і чудову людину - Ткаченко Вікторію Сергіївну, вчителя музики гімназії №1.
Цілий день згадую її уроки, статті, сайти та блоги на яких вона залишила частку своєї душі та досвіду. Дякую долі, що нам довелося зустрітися ще в училищі. Вона була на третьому курсі, а я на першому. Мені завжди везло на старших друзів ще зі школи. Вона грала на ф-но в пустому класі, а я запитала, що це за твір. Пройшло декілька років і Віка стала показувати майстер-класи. Через її уроки пройшла не тільки я, а й слухачі курсів КОІПОПК. Вона Прийняла участь у конкурсі Вчитель року та дійшла до фіналу на всеукраїнському рівні. Завжди принципова та чесна, фанатично працювала. А пам'ятаєте, як її хор співав на три голоси "Боже великий єдиний" М. Лисенка? Я знаю, що манеру диригування вона взяла у Юзефовича, керівника Богуслівською капелою.
На небі теж люблять музику...


Немає коментарів:

Дописати коментар