понеділок, 29 серпня 2016 р.

Принципи побудови змісту освітньої галузі «Мистецтво»

Принципи побудови змісту освітньої галузі «Мистецтво»



   Зміст загальної мистецької освіти з урахуванням компетентнісного підходу ґрунтується на таких принципах:
•       наступність між дошкільною і початковою, початковою й основною ланками загальної мистецької освіти;
•       поєднання універсального (загальнолюдського), національного (державного) і локального (краєзнавчого) аспектів змісту мистецької освіти;
•       інтегративність, поліхудожнє виховання і розвиток учнів на основі взаємодії видів мистецтва;
•       діалогічність;
•       креативна спрямованість;
•       варіативність програмно-дидактичного і методичного забезпечення;
•       естетизація освітнього середовища й активізація зв'язків школи з соціокультурним середовищем.

   Міжпредметна естетична компетентність – це здатність учня орієнтуватися в естетичних параметрах різних сфер його життя.
   Останній принцип акцентує необхідність посилення діяльнісно-практичних аспектів освітньої галузі, виходу за вузькі межі шкільного навчання у широкий світ культури і підготовки дітей до здійснення «діалогу культур» не тільки в музейному чи театральному, а й у родинному чи будь-якому іншому соціальному середовищі, яке оточує дитину в повсякденному житті.


Немає коментарів:

Дописати коментар