Принципи побудови змісту освітньої галузі «Мистецтво»
Зміст загальної мистецької освіти з урахуванням компетентнісного підходу ґрунтується на таких принципах:
• наступність між
дошкільною і початковою, початковою й основною ланками загальної мистецької
освіти;
• поєднання
універсального (загальнолюдського), національного (державного) і локального
(краєзнавчого) аспектів змісту мистецької освіти;
• інтегративність,
поліхудожнє виховання і розвиток учнів на основі взаємодії видів мистецтва;
• діалогічність;
• креативна
спрямованість;
• варіативність
програмно-дидактичного і методичного забезпечення;
• естетизація
освітнього середовища й активізація зв'язків школи з соціокультурним
середовищем.
Міжпредметна естетична компетентність – це здатність
учня орієнтуватися в естетичних параметрах різних сфер його життя.
Останній
принцип акцентує необхідність посилення діяльнісно-практичних аспектів
освітньої галузі, виходу за вузькі межі шкільного навчання у широкий світ
культури і підготовки дітей до здійснення «діалогу культур» не тільки в
музейному чи театральному, а й у родинному чи будь-якому іншому соціальному
середовищі, яке оточує дитину в повсякденному житті.
Немає коментарів:
Дописати коментар