8 клас. Мистецтво в культурі
минулого
Зміст
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Стилі та напрями
мистецтва
|
Учень
знає і розуміє:
·
особливості
стилів і напрямів мистецтва (античний, візантійський, романський, готика,
Ренесанс);
·
вітчизняні
архітектурні пам’ятки стародавніх епох;
уміє:
·
порівнювати твори
різних видів мистецтва певного стилю чи напряму (античний, візантійський,
романський, готика, Ренесанс);
·
створювати макети
архітектурних споруд і виконувати живописні та графічні композиції у різних
стилях;
застосовує:
·
набуті знання і
вміння у художньо-творчій
діяльності, при виконанні проектів;
·
спеціальну
термінологію під час колективних обговорень явищ мистецтва
|
Стилі та напрями
мистецтва (продовження)
|
Учень
знає і розуміє:
·
особливості
стилів і напрямів мистецтва (бароко,
рококо, класицизм, романтизм, реалізм);
уміє:
·
інтерпретувати та
порівнювати твори мистецтва різних стилів і напрямів;
·
виконувати ескізи,
композиції, театралізації;
застосовує:
·
знання і вміння
щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні
індивідуальних і групових проектів;
·
спеціальну
термінологію в процесі міжособистісного спілкування
|
Наприкінці 8 класу учень виявляє здатність:
·
інтерпретувати
зміст творів мистецтва різних видів і
стилів відповідно до соціокультурного контексту;
·
розробляти
індивідуальні та колективні проекти з мистецтва різних епох;
·
застосовувати зв’язки між
різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
·
висловлювати особистісно-ціннісне
ставлення щодо мистецтва різних стилів, виявляти комунікативні вміння в
процесі обговорення різних явищ мистецтва в групах, виконувати проекти з мистецтва;
·
здійснювати самостійну
пошукову діяльність щодо мистецтва різних стилів, використовувати музейні
матеріали
|
Немає коментарів:
Дописати коментар