понеділок, 29 серпня 2016 р.

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 8 класу

8 клас. Мистецтво в культурі минулого

Зміст
Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Стилі та напрями мистецтва
Учень
знає і розуміє:
·        особливості стилів і напрямів мистецтва (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
·        вітчизняні архітектурні пам’ятки стародавніх епох;
уміє:
·        порівнювати твори різних видів мистецтва певного стилю чи напряму (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
·        створювати макети архітектурних споруд і виконувати живописні та графічні композиції у різних стилях;
застосовує:
·        набуті знання і вміння у художньо-творчій діяльності, при виконанні  проектів;
·        спеціальну термінологію під час колективних обговорень явищ мистецтва
Стилі та напрями мистецтва (продовження)
Учень
знає і розуміє:
·        особливості стилів і напрямів  мистецтва (бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм);
уміє:
·        інтерпретувати та порівнювати твори мистецтва різних стилів і напрямів;
·        виконувати ескізи, композиції, театралізації;
застосовує:
·        знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів;
·        спеціальну термінологію в процесі міжособистісного спілкування
Наприкінці 8 класу учень виявляє здатність:
·        інтерпретувати зміст творів  мистецтва різних видів і стилів відповідно до соціокультурного контексту;
·        розробляти індивідуальні та колективні проекти з мистецтва різних епох;
·        застосовувати зв’язки між різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
·        висловлювати особистісно-ціннісне ставлення щодо мистецтва різних стилів, виявляти комунікативні вміння в процесі обговорення різних явищ мистецтва в групах,  виконувати проекти з мистецтва;
·        здійснювати самостійну пошукову діяльність щодо мистецтва різних стилів, використовувати музейні матеріали


Немає коментарів:

Дописати коментар