Вимоги до навчальних досягнень учнів за кожною змістовою лінією подано за таким алгоритмом:
• мати уявлення про особливості, мову,
жанри та форми конкретного виду мистецтва; його взаємозв'язок з іншими видами
мистецтва; традиції рідного краю;
• розуміти й усвідомлювати виражальні засоби конкретного виду мистецтва; його значення у житті людей,
культурному середовищі;
• уміти інтерпретувати зміст творів;
висловлювати естетичне ставлення до них; виражати власні почуття і думки в
практичній художньо-творчій діяльності;
• застосовувати мистецьку термінологію
при аналізі творів мистецтва; основні виражальні засоби мистецтва у практичній
діяльності, у досвіді творчого самовираження.
Отже, новий Державний стандарт, визначаючи вимоги до рівня
підготовки молодших школярів у галузі мистецької освіти, наголошує на здатності
учнів застосовувати набуті знання і вміння на практиці, у власній діяльності,
зокрема під час аналізу та інтерпретації творів мистецтва, а також у практичних
роботах.
У Стандарті зроблено акцент на необхідності усвідомлення учнями
особливостей художньої мови того чи іншого виду мистецтва та зв'язків між ними,
яке є свідченням розвитку образного мислення, творчої уяви, поліхудожнього
розвитку. Роз'яснимо це положення.
Немає коментарів:
Дописати коментар