6 клас. Жанри музичного мистецтва
|
|
Зміст
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Жанри
камерно-вокальної музики
Жанри хорової
музики
|
Учень
знає і розуміє:
· характерні ознаки жанрів камерно-вокальної
та хорової музики (пісня, гімн,
романс, кантата, ораторія, меса, літургія та ін.) відповідно до їх
призначення;
уміє:
·
порівнювати камерно-вокальні та хорові
жанри;
· виконувати пісні, які виражають
різні естетичні почуття;
· інтерпретувати образний зміст
камерно-вокальних і хорових творів;
·
визначати композиційну будову (форму) музичних
творів різних камерно-вокальних і
хорових жанрів, типи розвитку;
застосовує:
·
набуті знання про вокальну та хорову музику
у власній виконавській діяльності
|
Жанри камерно- інструментальної
музики
Жанри симфонічної
музики
|
Учень
знає і розуміє:
·
характерні ознаки музичних жанрів – камерно-інструментальних
(прелюдія, скерцо, ноктюрн, етюд, варіації,
рондо, соната, квартет та ін.), і симфонічних (увертюра, концерт, симфонія,
симфонічна поема, сюїта та ін.);
·
особливості музичних циклів,
поєднання жанрів;
уміє:
·
співати пісні, зокрема
двоголосні;
·
інтерпретувати інструментальні
твори різних жанрів, визначати їх композиційну будову (форму), типи розвитку
музики;
застосовує:
·
набуті знання про
інструментальну музику в процесі міжособистісного спілкування
|
Наприкінці 6 класу учень виявляє здатність:
·
інтерпретувати музичні твори
різних жанрів, усвідомлюючи єдність змісту і форми, типи розвитку музики;
·
виконувати пісні різних
жанрів (соло, в ансамблі, хорі);
·
застосовувати набуті музичні
знання і вміння для самореалізації, створення
домашньої фонотеки, складання програм шкільних і позашкільних
концертів;
·
розуміти зв’язок музики з
гуманітарними та природничими дисциплінами, застосовувати міжпредметні
компетентності у різноманітній творчій діяльності;
·
висловлювати оцінні судження
щодо музики різних жанрів, виявляти естетичне ставлення до музичної
діяльності, брати участь у дискусіях, порівнювати власну думку щодо музики з
думкам інших і толерантно ставитися до них, виявляти ініціативу та
взаємодопомогу у груповій роботі;
·
- проявляти активність у
процесі пізнання музичного мистецтва, використовувати медіаресурси (радіо,
телебачення тощо) у пошуковій діяльності
|
Методичні та творчі розробки для уроків музичного мистецтва, позакласної роботи. Пісні для дітей
понеділок, 29 серпня 2016 р.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 6 класу
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар