7 клас. Мистецтво: діалог традицій і новаторства
|
|
Зміст
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Музичне мистецтво
у нашому житті
|
Учень
знає і розуміє:
·
музичну культуру рідного
краю;
·
особливості аранжування
народної та академічної музики;
·
специфіку традиційної та
сучасної обробки народної музики;
·
особливості відображення етнічних
мотивів у класичній і сучасній музиці;
уміє:
·
виразно виконувати пісні, створювати
елементарний супровід до них;
·
порівнювати оригінальні
музичні твори та їх аранжування;
застосовує:
·
знання та вміння з
аранжування народної музики у власній виконавській творчості
|
Новаторство в
музичному мистецтві
|
Учень
знає і розуміє:
·
особливості сучасних музичних
явищ (джаз, рок, поп, шансон, авторська пісня);
·
відмінності між рок-оперою,
мюзиклом і класичними музично-театральними жанрами;
·
виражальні засоби електронної
музики;
уміє:
·
розрізняти та виконувати
вокальні твори сучасних напрямів (джаз, рок, поп, шансон, авторська пісня);
·
висловлювати
емоційно-ціннісне ставлення до творів сучасного музичного мистецтва;
·
створювати власні
музичні композиції з використанням комп’ютерних
технологій;
застосовує:
·
знання про
сучасні музичні напрями у власній творчій діяльності
|
Наприкінці 7 класу учень виявляє
здатність:
·
самостійно інтерпретувати
музику сучасності, розуміючи взаємозв’язок традицій і новаторства;
·
виконувати сучасні вокальні
твори, зокрема мовою оригіналу, створювати елементарний музичний супровід до
них, здійснювати музично-технічне забезпечення шкільних виховних заходів,
застосовувати набуті музичні знання і вміння для самореалізації та у
соціокультурній діяльності;
·
розуміти зв’язок музики з предметами інших освітніх
галузей і застосовувати міжпредметні компетентності у процесі самореалізації
та у соціокультурній діяльності;
·
висловлювати критичні судження
щодо музичних явищ сучасності, виявляти естетичне ставлення до них,
аргументовано доводити власну позицію щодо музичних явищ сьогодення під час дискусії,
брати участь у різних видах індивідуальної і колективної музичної діяльності;
·
проявляти самостійність у процесі пізнання музичних явищ сучасності,
прагнення використовувати інтернет-ресурси,
комп’ютерні програми з музичного мистецтва у пошуково-дослідній і
соціокультурній діяльності
|
Методичні та творчі розробки для уроків музичного мистецтва, позакласної роботи. Пісні для дітей
понеділок, 29 серпня 2016 р.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 7 класів
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар