понеділок, 29 серпня 2016 р.

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 4 класу

Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів 4 класу
Тема 1. Музика мого народу (16 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           зв'язок музики з життям народу;
–           джерела і традиції української народної музичної творчості;
–           найхарактерніші риси української народної музики;
–           спільне й відмінне в народній та професійній творчості;
–           професійну музику в народному дусі;
–           колискові пісні й дитячий фольклор;
–           календарно-обрядові пісні;
–           троїсті музики як тип інструментального ансамблю;
–           жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки;
–           історичні та ліричні пісні;
–           українську народну думу;

· називає:
–           музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;

· порівнює:
–           народні й професійні пісні;

· обґрунтовує:
–           належність пісні до народної, професійної або професійної в народному дусі;

· висловлює:
–           власне ставлення до змісту музичних творів;

· вміє:
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· виразно виконує:
–           пісні, дотримуючись основних правил співу;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програ­мового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–           слухання музики, співу
Тема 2. Музика єднає світ (19 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           спорідненість музики слов'янських наро­дів;
–           спільні властивості українських і росій­ських протяжних ліричних пісень;
–           спільні й відмінні риси в танцювальній му­зиці слов'янських народів;
–           взаємовплив і взаємозбагачення музики різних народів;
–           роль композиторів у встановленні зв'язків між музикою різних народів;
–           календарно-обрядові пісні як основу му­зичного мистецтва слов'янських народів;

· називає:
–           музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;

· порівнює:
–           музику різних народів;

· обґрунтовує:
–           належність пісні до музичного надбання певного народу;

· висловлює:
–           власне ставлення до народної музики різних народів;

· вміє:
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· виразно виконує:
–           пісні, дотримуючись основних правил співу;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–           слухання музики, співу


Немає коментарів:

Дописати коментар