Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої
підготовки учнів 4 класу
Тема 1.
Музика мого народу (16 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
зв'язок музики з життям народу;
–
джерела і традиції української народної музичної творчості;
–
найхарактерніші риси української народної музики;
–
спільне й відмінне в народній та професійній творчості;
–
професійну музику в народному дусі;
–
колискові пісні й дитячий фольклор;
–
календарно-обрядові пісні;
–
троїсті музики як тип інструментального ансамблю;
–
жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки;
–
історичні та ліричні пісні;
–
українську народну думу;
· називає:
–
музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;
· порівнює:
–
народні й професійні пісні;
· обґрунтовує:
–
належність пісні до народної, професійної або професійної в народному дусі;
· висловлює:
–
власне ставлення до змісту музичних творів;
· вміє:
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· виразно виконує:
–
пісні, дотримуючись основних правил співу;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–
слухання музики, співу
Тема 2.
Музика єднає світ (19 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
спорідненість музики слов'янських народів;
–
спільні властивості українських і російських протяжних ліричних пісень;
–
спільні й відмінні риси в танцювальній музиці слов'янських народів;
–
взаємовплив і взаємозбагачення музики різних народів;
–
роль композиторів у встановленні зв'язків між музикою різних народів;
–
календарно-обрядові пісні як основу музичного мистецтва слов'янських народів;
· називає:
–
музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;
· порівнює:
–
музику різних народів;
· обґрунтовує:
–
належність пісні до музичного надбання певного народу;
· висловлює:
–
власне ставлення до народної музики різних народів;
· вміє:
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· виразно виконує:
–
пісні, дотримуючись основних правил співу;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–
слухання музики, співу
Немає коментарів:
Дописати коментар