5 клас. Види музичного мистецтва
|
|
Зміст
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Музика як вид
мистецтва
Народна музика
|
Учень
знає і розуміє:
·
основні засоби музичної
виразності, їх роль у створенні
музичного образу;
·
особливості народних пісень і
танців, народних музичних інструментів;
·
значення музики в житті, зокрема
в побуті, медіа-просторі;
уміє:
·
дотримуватися правил співу;
·
виразно виконувати народні
пісні з елементами театралізації, зокрема обрядові, побутові, історичні та
ін.;
·
створювати найпростіший
ритмічний супровід до пісні;
·
інтерпретувати зміст
прослуханих музичних творів;
·
розрізняти тембри співацьких
голосів, звучання українських народних
інструментів;
застосовує:
·
музичні знання та вміння у
власному житті
|
Професійна музика
Взаємодія музики
з іншими видами
мистецтва
|
Учень
знає і розуміє:
·
характерні ознаки програмної
та непрограмної, вокальної та інструментальної, хорової та симфонічної
музики;
·
зв’язок народної і
професійної музики;
·
особливості взаємодії музики та інших видів мистецтва
(образотворче мистецтво, література, театр, цирк, кіно) ;
·
різновиди ансамблів та
оркестрів;
уміє:
·
порівнювати твори
вокальної та інструментальної музики;
·
передавати музичні образи в
малюнках, пластичних імпровізаціях;
·
орієнтуватися в поняттях «вокальна»,
«інструментальна», «хорова», «симфонічна музика»;
·
розрізняти тембри
інструментів симфонічного оркестру;
·
характеризувати засоби
музичної виразності;
·
інтерпретувати зміст музичних
творів і творів інших видів мистецтва;
застосовує:
· музичні знання та вміння, зокрема форми взаємодії музики з іншими видами
мистецтва в процесі комунікації
|
Наприкінці 5 класу учень виявляє здатність:
·
інтерпретувати
зміст музичних творів, зокрема у їх взаємозв’язках з іншими видами мистецтва;
передавати враження від музики вербальними, художніми засобами, засобами
ритмопластики та театралізації;
·
виконувати
пісні серед однолітків, у родині з
рухами та ритмічним акомпанементом;
·
розуміти зв’язок музики з іншими видами мистецтва, застосовувати
міжпредметні компетентності у
процесі художньо-творчої діяльності;
·
висловлювати
власні судження про музику та інші види мистецтва, виявляти естетичне
ставлення до них, брати участь у міжособистісному спілкуванні з приводу
музики, співпрацювати в малих і великих групах;
·
проявляти
допитливість у процесі пізнання музики, використовувати різні друковані
джерела інформації про музичне мистецтво у навчально-пізнавальній та
соціокультурній діяльності
|
Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)
Немає коментарів:
Дописати коментар