понеділок, 29 серпня 2016 р.

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 5 класу


5 клас. Види музичного мистецтва
Зміст
Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Музика як вид мистецтва

Народна музика 











Учень
знає і розуміє:
·        основні засоби музичної виразності, їх роль у створенні  музичного образу;
·        особливості народних пісень і танців, народних музичних інструментів;
·        значення музики в житті, зокрема в побуті, медіа-просторі;
уміє:
·        дотримуватися правил співу;
·        виразно виконувати народні пісні з елементами театралізації, зокрема обрядові, побутові, історичні та ін.;
·        створювати найпростіший ритмічний супровід до пісні;
·        інтерпретувати зміст прослуханих музичних творів;
·        розрізняти тембри співацьких голосів, звучання українських народних  інструментів;
 застосовує:
·       музичні знання та вміння у власному житті
Професійна музика

Взаємодія музики
з іншими видами мистецтва
 Учень
 знає і розуміє:
·        характерні ознаки програмної та непрограмної, вокальної та інструментальної, хорової та симфонічної музики;
·        зв’язок народної і професійної музики;
·        особливості взаємодії  музики та інших видів мистецтва (образотворче мистецтво, література, театр, цирк, кіно) ;
·        різновиди ансамблів та оркестрів;
 уміє:
·        порівнювати твори вокальної  та  інструментальної музики;
·        передавати музичні образи в малюнках, пластичних імпровізаціях;
·        орієнтуватися в поняттях «вокальна», «інструментальна», «хорова», «симфонічна музика»;
·        розрізняти тембри інструментів симфонічного оркестру;
·        характеризувати засоби музичної виразності;
·        інтерпретувати зміст музичних творів і творів інших видів мистецтва;
застосовує:
·       музичні знання та вміння, зокрема форми взаємодії музики з іншими видами мистецтва в процесі комунікації
Наприкінці 5 класу учень виявляє здатність:
·        інтерпретувати зміст музичних творів, зокрема у їх взаємозв’язках з іншими видами мистецтва; передавати враження від музики вербальними, художніми засобами, засобами ритмопластики та театралізації;
·        виконувати пісні  серед однолітків, у родині з рухами та ритмічним акомпанементом;
·        розуміти звязок музики з іншими видами мистецтва, застосовувати міжпредметні компетентності у
процесі художньо-творчої діяльності;
·        висловлювати власні судження про музику та інші види мистецтва, виявляти естетичне ставлення до них, брати участь у міжособистісному спілкуванні з приводу музики, співпрацювати в малих і великих групах;
·        проявляти допитливість у процесі пізнання музики, використовувати різні друковані джерела інформації про музичне мистецтво у навчально-пізнавальній та соціокультурній діяльності

Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)

Немає коментарів:

Дописати коментар