Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої
підготовки учнів 2 класу
Тема 1.
Типи музики (8 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення
про:
–
основні типи музики;
–
виражальні засоби пісні, танцю і маршу;
–
відмінності в характері музики пісні, танцю і маршу;
–
різновиди маршів, пісень і танців;
· спостерігає:
–
за змінами настрою і характеру в творі;
· розрізняє на слух:
–
різновиди маршів, пісень і танців;
· розуміє:
–
зміст музичних творів, які звучали у класі;
· орієнтується у
поняттях:
–
композитор, виконавець, слухач, симфонічний оркестр;
· усвідомлює:
–
роль композитора, виконавця, слухача у створенні, виконанні та сприйнятті
музики;
· уміє:
–
визначати настрій і характер музичних творів різних типів;
–
виразно виконувати пісні;
–
виражати характер і настрій музики в пластичних рухах;
–
грати на елементарних музичних інструментах;
–
створювати простий ритмічний супровід до пісень;
· дотримується правил:
–
поведінки у класі;
–
слухання музики, співу;
–
елементарного музикування
Тема 2.
Виражальне та зображальне в музиці (8 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
життя як джерело музичного мистецтва;
–
виражальні та зображальні можливості музики;
–
спільні та відмінні риси між мовою і музикою;
· спостерігає:
–
настрій та характер музичного твору;
· розуміє:
–
різницю між виражальними та зображальними можливостями музики;
–
зміст музичних творів, які звучали у класі;
· користується:
–
необхідною музичною термінологією;
· пояснює:
–
своє враження від музики;
· порівнює (за допомогою
вчителя):
–
музичні твори, знаходить в них спільне і відмінне;
· уміє:
–
визначати емоційний зміст музичних творів, висловлювати свої враження від них;
–
виразно виконувати пісні;
–
оцінювати спів власний та однокласників;
–
виражати характер і настрій музики в пластичних рухах;
· дотримується правил:
–
поведінки у класі;
–
слухання музики, співу;
–
елементарного музикування
Тема 3. Основні
музичні жанри (10 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
оперу, балет, симфонію, концерт, симфонічний оркестр;
· спостерігає:
–
настрій та характер музичного твору;
· називає:
–
музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;
· порівнює:
–
музичні твори, знаходить у них спільне і відмінне;
· розуміє:
–
визначення понять п'єса, опера, балет, симфонія, концерт, ансамбль, оркестр,
хор тощо;
–
зміст музичних творів, які звучали у класі;
–
роль музичної мови як виразника образного змісту твору;
· обґрунтовує:
–
належність твору до певного жанру;
· вміє:
–
визначати емоційний зміст музичних творів, висловлювати свої враження від них;
–
висловлювати власне ставлення до музичних творів;
–
виразно виконувати пісні, теми персонажів дитячих опер;
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі;
–
слухання музики, співу;
–
елементарного музикування
Тема 4. Мова
музики (9 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
особливості музичної мови, її елементи;
–
роль та значення мелодії і супроводу в музичних творах;
–
зв'язок між мелодією і характером музики;
· порівнює:
–
мову музичних творів, знаходить у ній спільне і відмінне;
· висловлює:
–
власне ставлення до змісту музичних творів;
· розуміє:
–
залежність емоційного змісту музики від музичної мови;
–
роль і значення основних засобів музичної виразності: мелодії, супроводу,
ритму;
· вміє:
–
розрізняти окремі елементи музичної мови;
–
виявляти пісенність, танцювальність, маршовість в інструментальних творах;
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· виразно виконує:
–
пісні, дотримуючись основних правил співу;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі, на концерті, в театрі
Немає коментарів:
Дописати коментар