понеділок, 29 серпня 2016 р.

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 2 класу

Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів 2 класу
Тема 1. Типи музики (8 годин)
Учень/учениця:
·  має уявлення про:
–           основні типи музики;
–           виражальні засоби пісні, танцю і маршу;
–           відмінності в характері музики пісні, танцю і маршу;
–           різновиди маршів, пісень і танців;

· спостерігає:
–           за змінами настрою і характеру в творі;

· розрізняє на слух:
–           різновиди маршів, пісень і танців;

· розуміє:
–           зміст музичних творів, які звучали у класі;

· орієнтується у поняттях:
–           композитор, виконавець, слухач, симфо­нічний оркестр;

· усвідомлює:
–           роль композитора, виконавця, слухача у створенні, виконанні та сприйнятті музики;

· уміє:
–           визначати настрій і характер музичних творів різних типів;
–           виразно виконувати пісні;
–           виражати характер і настрій музики в пластичних рухах;
–           грати на елементарних музичних інстру­ментах;
–           створювати простий ритмічний супровід до пісень;

· дотримується правил:
–           поведінки у класі;
–           слухання музики, співу;
–           елементарного музикування
Тема 2. Виражальне та зображальне в музиці (8 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           життя як джерело музичного мистецтва;
–           виражальні та зображальні можливості музики;
–           спільні та відмінні риси між мовою і музикою;

· спостерігає:
–           настрій та характер музичного твору;

· розуміє:
–           різницю між виражальними та зображальними можливостями музики;
–           зміст музичних творів, які звучали у класі;

· користується:
–           необхідною музичною термінологією;

· пояснює:
–           своє враження від музики;

· порівнює (за допомогою вчителя):
–           музичні твори, знаходить в них спільне і відмінне;

· уміє:
–           визначати емоційний зміст музичних творів, висловлювати свої враження від них;
–           виразно виконувати пісні;
–           оцінювати спів власний та однокласників;
–           виражати характер і настрій музики в пластичних рухах;

· дотримується правил:
–           поведінки у класі;
–           слухання музики, співу;
–           елементарного музикування
Тема 3. Основні музичні жанри (10 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           оперу, балет, симфонію, концерт, симфонічний оркестр;

· спостерігає:
–           настрій та характер музичного твору;

· називає:
–           музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;

· порівнює:
–           музичні твори, знаходить у них спільне і відмінне;

· розуміє:
–           визначення понять п'єса, опера, балет, симфонія, концерт, ансамбль, оркестр, хор тощо;
–           зміст музичних творів, які звучали у класі;
–           роль музичної мови як виразника образного змісту твору;

· обґрунтовує:
–           належність твору до певного жанру;

· вміє:
–           визначати емоційний зміст музичних творів, висловлювати свої враження від них;
–           висловлювати власне ставлення до музичних творів;
–           виразно виконувати пісні, теми персонажів дитячих опер;
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі;
–           слухання музики, співу;
–           елементарного музикування
Тема 4. Мова музики (9 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           особливості музичної мови, її елементи;
–           роль та значення мелодії і супроводу в музичних творах;
–           зв'язок між мелодією і характером музики;

· порівнює:
–           мову музичних творів, знаходить у ній спільне і відмінне;

· висловлює:
–           власне ставлення до змісту музичних творів;

· розуміє:
–           залежність емоційного змісту музики від музичної мови;
–           роль і значення основних засобів музичної виразності: мелодії, супроводу, ритму;

· вміє:
–           розрізняти окремі елементи музичної мови;
–           виявляти пісенність, танцювальність, маршовість в інструментальних творах;
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· виразно виконує:
–           пісні, дотримуючись основних правил співу;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програ­мового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі, на концерті, в театрі


Немає коментарів:

Дописати коментар