Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої
підготовки учнів 1 класу
Тема 1. Про
що розповідає музика (16
годин)
Учень/учениця:
·має уявлення про:
–
музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою
звуків;
–
вокальну та інструментальну музику;
–
музичні звуки (високі й низькі, довгі та короткі, гучні й тихі);
–
окремі музичні інструменти;
·розпізнає:
–
життєвий зміст музики;
·уміє:
–
на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, передавати у
виконанні настрій і характер музики;
– рухами відтворювати
пульс та ритмічний рисунок мелодії;
·
розрізняє на слух:
–
звучання окремих музичних інструментів;
–
вокальну та інструментальну музику;
·називає:
–
інструментальні твори та пісні, що звучали у класі;
· зіставляє:
–
за допомогою вчителя життєвий зміст, настрій та характер музичних творів;
· розуміє визначення
понять:
–
композитор, виконавець, слухач, мелодія, супровід, пісня, колискова
тощо;
· дотримується правил:
поведінки в
музичному класі, слухання музики та співу, елементарного музикування
Тема 2. Музика
навколо нас (19
годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою
звуків;
–
головні ознаки найпростіших типів музики (пісні, танцю, маршу);
–
народну і композиторську музику;
–
окремі музичні інструменти;
–
способи гри на дитячих музичних інструментах;
–
українські народні пісні, найвідоміші танці;
– музичні казкові
образи;
· спостерігає:
–
за змінами настрою і характеру музичних творів;
· розпізнає:
–
життєвий зміст музики;
· уміє:
–
виразно співати;
–
пластичними рухами передавати емоційний зміст і характер музичних творів;
висловлювати власні враження про музичні твори;
· розрізняє на слух:
–
вокальну та інструментальну музику;
–
яскраво виражені пісенні, танцювальні, маршові твори;
· називає:
–
окремі види українських народних пісень і танців,
–
окремі музичні інструменти;
–
музичні твори і пісні, що звучали у класі;
· порівнює (за допомогою
вчителя):
–
життєвий зміст, настрій і характер нескладних музичних творів;
· наводить приклади:
–
музичних творів, що звучали у класі;
· пояснює:
–
значення термінів, які використовуються на уроці;
· дотримується правил:
–
поведінки в музичному класі, слухання музики та співу; елементарного
музикування
Немає коментарів:
Дописати коментар