понеділок, 29 серпня 2016 р.

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу

Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу
Тема 1. Про що розповідає музика (16 годин)
Учень/учениця:
·має уявлення про:
–           музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків;
–           вокальну та інструментальну музику;
–           музичні звуки (високі й низькі, довгі та короткі, гучні й тихі);
–           окремі музичні інструменти;

·розпізнає:
–           життєвий зміст музики;
·уміє:
–           на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, передавати у виконанні настрій і характер музики;
– рухами відтворювати пульс та ритмічний рисунок мелодії;
·          розрізняє на слух:
–           звучання окремих музичних інструментів;
–           вокальну та інструментальну музику;

·називає:
–           інструментальні твори та пісні, що звуча­ли у класі;

· зіставляє:
–           за допомогою вчителя життєвий зміст, на­стрій та характер музичних творів;

· розуміє визначення понять:
–           композитор, виконавець, слухач, мело­дія, супровід, пісня, колискова тощо;

· дотримується правил:
поведінки в музичному класі, слухання му­зики та співу, елементарного музикування
Тема 2. Музика навколо нас (19 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків;
–           головні ознаки найпростіших типів музики (пісні, танцю, маршу);
–           народну і композиторську музику;
–           окремі музичні інструменти;
–           способи гри на дитячих музичних інструментах;
–           українські народні пісні, найвідоміші танці;
– музичні казкові образи;
· спостерігає:
–           за змінами настрою і характеру музичних творів;

· розпізнає:
–           життєвий зміст музики;

· уміє:
–           виразно співати;
–           пластичними рухами передавати емоцій­ний зміст і характер музичних творів; висловлювати власні враження про музичні твори;

· розрізняє на слух:
–           вокальну та інструментальну музику;
–           яскраво виражені пісенні, танцювальні, маршові твори;

· називає:
–           окремі види українських народних пісень і танців,
–           окремі музичні інструменти;
–           музичні твори і пісні, що звучали у класі;

· порівнює (за допомогою вчителя):
–           життєвий зміст, настрій і характер нескладних музичних творів;

· наводить приклади:
–           музичних творів, що звучали у класі;

· пояснює:
–           значення термінів, які використовуються на уроці;

· дотримується правил:
–           поведінки в музичному класі, слухання музики та співу; елементарного музикування


Немає коментарів:

Дописати коментар