Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої
підготовки учнів 3 класу
Тема 1.
Основні властивості музики: пісенність,
танцювальність, маршовість (8
годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
пісенність, танцювальність і маршовість як найважливіші властивості музики;
–
пісенність як особливість музики, не обов'язково призначеної для співу;
–
танцювальність як особливість музики, не обов'язково призначеної для танців;
–
маршовість як особливість музики, під яку не обов'язково крокувати;
· вміє:
–
диференціювати звуковий потік, виділяти у творах елементи пісенності,
танцювальності й маршовості;
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· порівнює:
–
жанрові ознаки музичних творів, знаходить у них спільне й відмінне;
· називає:
–
музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;
· висловлює:
–
власне ставлення до змісту музичних творів;
· виразно виконує:
–
пісні, дотримуючись основних правил співу;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–
слухання музики, співу
Тема 2.
Інтонація (8 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
спільність розмовної і музичної мов;
–
музичну інтонацію як основу музики;
–
«зерно»-інтонацію як найменшу смислову частину музики;
–
зображальні та виражальні інтонації;
–
ритмічні інтонації;
–
вплив тембру на яскравість інтонації;
–
мелодію як інтонаційно-смислове утворення;
· порівнює:
–
запитальні, стверджувальні, окличні інтонації, інтонацію скоромовки в мові та
музиці;
–
виражальні та зображальні інтонації;
· вміє:
–
виділяти в мелодії «зерно»-інтонацію;
–
імпровізувати на задану «зерно»-інтонацію;
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· називає:
–
музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;
· висловлює:
–
власне ставлення до змісту музичних творів;
· виразно виконує:
–
пісні, дотримуючись основних правил співу;
–
роль у пісні-грі;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі, на концерті, в театрі; слухання музики, співу
Тема 3.
Розвиток музики (10 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
музику як мистецтво, що не існує без розвитку;
–
прийоми розвитку музики;
–
виконавський розвиток;
–
сюжетний розвиток;
–
інтонаційно-мелодичний розвиток;
–
варіаційний розвиток;
–
жанровий розвиток;
–
ладовий розвиток;
–
прийоми симфонічного розвитку;
· порівнює:
–
різні прийоми розвитку музики;
· називає:
–
музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;
· висловлює:
–
власне ставлення до змісту музичних творів;
· вміє:
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· виразно виконує:
–
пісні, дотримуючись основних правил співу;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–
слухання музики, співу
Тема 4. Музична
форма (9 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–
одночастинну будову твору;
–
зв'язок зміни частин зі зміною характеру і змісту твору;
–
дво- і тричастинну форми;
–
рондо і варіації;
–
куплетну форму;
–
найважливіші принципи будови музики;
· називає:
–
музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;
· порівнює:
–
твори різної форми;
· обґрунтовує:
–
форму музичного твору;
· висловлює:
–
власне ставлення до змісту музичних творів;
· вміє:
–
оцінювати спів власний та однокласників;
· виразно виконує:
–
пісні, дотримуючись основних правил співу;
· користується:
–
музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);
· дотримується правил:
–
поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–
слухання музики, співу
Немає коментарів:
Дописати коментар