понеділок, 29 серпня 2016 р.

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу

Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу

Тема 1. Основні властивості музики: пісенність, танцювальність, маршовість (8 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           пісенність, танцювальність і маршовість як найважливіші властивості музики;
–           пісенність як особливість музики, не обов'язково призначеної для співу;
–           танцювальність як особливість музики, не обов'язково призначеної для танців;
–           маршовість як особливість музики, під яку не обов'язково крокувати;

· вміє:
–           диференціювати звуковий потік, виділяти у творах елементи пісенності, танцювальності й маршовості;
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· порівнює:
–           жанрові ознаки музичних творів, знаходить у них спільне й відмінне;

· називає:
–           музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;

· висловлює:
–           власне ставлення до змісту музичних творів;

· виразно виконує:
–           пісні, дотримуючись основних правил співу;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–           слухання музики, співу
Тема 2. Інтонація (8 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           спільність розмовної і музичної мов;
–            музичну інтонацію як основу музики;
–           «зерно»-інтонацію як найменшу смислову частину музики;
–           зображальні та виражальні інтонації;
–           ритмічні інтонації;
–           вплив тембру на яскравість інтонації;
–           мелодію як інтонаційно-смислове утворення;

· порівнює:
–           запитальні, стверджувальні, окличні інтонації, інтонацію скоромовки в мові та музиці;
–           виражальні та зображальні інтонації;

· вміє:
–           виділяти в мелодії «зерно»-інтонацію;
–           імпровізувати на задану «зерно»-інтонацію;
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· називає:
–           музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;

· висловлює:
–           власне ставлення до змісту музичних творів;

· виразно виконує:
–           пісні, дотримуючись основних правил співу;
–           роль у пісні-грі;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програ­мового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі, на концерті, в театрі; слухання музики, співу
Тема 3. Розвиток музики (10 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           музику як мистецтво, що не існує без розвитку;
–           прийоми розвитку музики;
–           виконавський розвиток;
–           сюжетний розвиток;
–           інтонаційно-мелодичний розвиток;
–           варіаційний розвиток;
–           жанровий розвиток;
–           ладовий розвиток;
–           прийоми симфонічного розвитку;

· порівнює:
–           різні прийоми розвитку музики;

· називає:
–           музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;

· висловлює:
–           власне ставлення до змісту музичних тво­рів;

· вміє:
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· виразно виконує:
–           пісні, дотримуючись основних правил співу;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програмового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі, на концерті, в театрі;
–           слухання музики, співу
Тема 4. Музична форма (9 годин)
Учень/учениця:
· має уявлення про:
–           одночастинну будову твору;
–           зв'язок зміни частин зі зміною характеру і змісту твору;
–           дво- і тричастинну форми;
–           рондо і варіації;
–           куплетну форму;
–           найважливіші принципи будови музики;

· називає:
–           музичні твори, що звучали у класі, та їхніх авторів;

· порівнює:
–           твори різної форми;

· обґрунтовує:
–           форму музичного твору;

· висловлює:
–           власне ставлення до змісту музичних творів;

· вміє:
–           оцінювати спів власний та однокласників;

· виразно виконує:
–           пісні, дотримуючись основних правил спі­ву;

· користується:
–           музичною термінологією (у межах програ­мового матеріалу);

· дотримується правил:
–           поведінки у класі, на концерті, в театрі;

–           слухання музики, співу

Немає коментарів:

Дописати коментар