вівторок, 25 січня 2022 р.

Леся Горова Прилетіла перепілонька чудова весняна пісня

 


Леся Горова Прилетіла перепілонька чудова весняна пісня

1. Прилетіла перепілонька, Загубила пір'я у дворі, А воно за вітром піднялося Політати, покружляти у небі. 2. А воно летіло легко , як хмара, І над ним веселки з'являлися, Не було нічого в тім дивного, Просто це весна починалася. 3. Хай упаде пір'я в чиєсь гніздечко, Де пташенята маленькі, Хай накриє їхні крилечка, Щоби стало пташенятам тепленько. 4. Хай упаде пір'я в чиїсь долоні І у них на трохи сховається, Щоби серце знало і вірило, Що уже весна починається. 5. Хай упаде пір'я в кожне подвір'я І осипле щастям і золотом, Щоб усе родилося і росло, Щоби грошей і здоров'я прибуло, Щоб надії і любові прибуло, Щоби смутку на обличчі не було. Ти веснонько, іди до нас, Бо вже настав, настав твій час

Немає коментарів:

Дописати коментар