вівторок, 25 січня 2022 р.

Пісня до Дня закоханих: Anastasiya Baginska - Мій світ

 


Anastasiya Baginska - Мій світ (My World) [STUDIO VERSION]

Мій світ


Слова: Катерина КомарМузика: Анастасія Багінська
Виконує: Анастасія Багінська

Запитай у мене, де любов живе?..
І я відповім: Вона в твоєму в серці!
Відшукай у цьому ранку щось нове -
І тоді планета посміхнеться!
Слухай! Слухай ці пісні!
Руку, руку дай мені! -
Ми разом!
Це мій світ!
Де в кожній маленькій душі
Прокидається знов любов!
Це твій світ!
Бо серед безодні бажань
Свою мрію знайшов!
Скажи їй:
Hello! Hello! Hello!
Hello! Hello! Hello!

Запитаю в тебе,
Де є сонця край?..
І ми побіжим під дощем
Проміння шукати!
Слухай! Слухай ці пісні!
Руку, руку дай мені! -
Ми разом!
It's my world!
Where every young
Beautіful іnnocent soul
Found love, love!
It's your world!
Because іn the sea of desіres
Your dream wіll go
And say іt:
Hello! Hello! Hello!
Hello! Hello! Hello!
Ти і я ми зовсім різні
Але нас єднає пісня
Слухай серце

Це твій світ!
Бо серед безодні бажань
Свою мрію знайшов!
Скажи їй:
Hello! Hello! Hello!
Hello! Hello! Hello!
Це мій світ!

МІЙ СВІТ (МІНУС)

Немає коментарів:

Дописати коментар