неділя, 23 січня 2022 р.

Bella Ciao Пісня італіських партизан

 


Bella Ciao Песня итальянских партизан

Traditional Italia Bella Ciao (Karaoke Version)

Bella ciao

(переклад українською)

 

Привіт красуне

 

Одного ранку я прокидаюсь

привіт, красуне, любі друзі і мій рідний край

одного ранку я прокидаюсь

а в моїм краї окупант

 

О партизани, я хочу з вами

бувай, красуне, любі друзі і мій рідний край

о партизани, я хочу з вами

бо інакше хоч вмирай

 

Якщо загину як партизан я

бувай, красуне, любі друзі і мій рідний край

якщо загину як партизан я

не забудьте поховать.

 

І поховайте мене у горах,

бувай, красуне, любі друзі, рідний краю мій

і поховайте мене у горах,

квітки ніжної в тіні.

 

Хто-небудь пройде, на квітку гляне

привіт, красуне, любі друзі і мій рідний край

на квітку гляне і може скаже

"Що за диво квітка ця!"

 

Жива ця квітка від партизана

привіт, красуне, любі друзі і мій рідний край

жива ця квітка від партизана

що за волю все віддав

жива ця квітка від партизана

що за волю все віддав


Немає коментарів:

Дописати коментар