четвер, 20 лютого 2020 р.

Віта Семчук та Олександр Ліванцов — «Моя сім'я» (official video)



Віта Семчук та Олександр Ліванцов — «Моя сім'я» (official video)

Слова: Віта Семчук Музика: Олександр Ліванцов Режисер: Альона Юхимчук МОЯ СІМ'Я 1. Як описати щастя дитини, Що з неї може зробити людину? Коли поруч мама, пiдтримує тато —   Для щастя дитини не треба багато. Приспів :  То моя сiм'я, найрiднiша до серця I об'єднує нас нитка, що не порветься. Тато, мама i я — Запланована Богом сiм'я! 2.  Обiйми тата, цiлунок мами — Те, що творить майбутнє держави. Ми українцi — велика родина,  Давайте не втратимо цiннiсть едину. Брiдж: Нехай сiм'я не перестане нiколи, Бо для кожного з нас — це безцiнна школа. Нехай розлучень зовсім не буде, Бо з сiм'ї виростають вiдповiднi люди. Нехай сльози дiтей будуть тiльки вiд щастя, Бо в мiцнiй сiм'ї у життi все вдасться. Коли поруч рiднi, буде легше дорога,  Бо сiм'я в першу чергу — це є задум Бога!

Немає коментарів:

Дописати коментар