неділю, 23 лютого 2020 р.

Go_A – Соловей – Фінал Національного відбору на Євробачення-2020

Група Go-A з піснею "Соловей" здобула перемогу в фіналі національного відбору на Євробачення-2020 від України. Про це стало відомо в ході трансляції на UA: Перший в суботу, 22 лютого.
Група Go-A набрала максимально можливі 12 балів - шість балів від членів журі та шість балів глядацького голосування на відборі Євробачення-2020.
За результатами голосування друге місце розділили KRUTЬ і KHAYAT (по 9 балів), третє місце зайняли TWORCHI і David Axelrod (по п'ять балів). Останнє місце у JerryHeil (2 бали).

Go_A – Соловей – Фінал Національного відбору на Євробачення-2020

Ой ходила я в долину
По червоную калину,
Ой ходила я в долину
По червоную калину.
Назбирала квіточок,
Заплітала в віночОк,
Заплітала в віночОк,
Руту і барвіночОк.
А до мене ВАНЮША
Із-за гаю поспіша,
А до мене ВАНЮША
Ти Катруся хОрАША!
Мила моя КатрусЯ
Я з тобою люблюсЯ
Я з тобою люблюся,
Поки не ЗНА матусЯ.
Соловей, соловей не співай раненько.
А мені на серденьку знов не веселенько.
Соловей, соловей ой як мені бути.
Вміла його полюбити — не вміла забути.
Якби я того не знала,
Я б з тобою не гуляла.
Не ходила долину,
Не ламала б калину.
Я з тобою люблюся,
Поки не зна матуся,
А як узна матуся, то розійдемося.
Соловей, соловей не співай раненько.
А мені на серденьку знов не веселенько.
Соловей, соловей ой як мені бути.
Вміла його полюбити — не вміла забути.
Автор пісні Тарас Шевченко
Катерина Павленко

Немає коментарів:

Дописати коментар