вівторок, 4 лютого 2020 р.

Таємничий Механічний Годинник - Дитячі Пісні - З Любов'ю до Дітей



Таємничий Механічний Годинник - Дитячі Пісні - З Любов'ю до Дітей

Таємничий механічний годинник / Слова Зоряна Лісевич Музика, аранжування Назар Савко, фіналіст шоу "Голос Країни". Про чудеса із братом якось я балакав. Мені секрет відкрив мій старший братик Гриць. Сказав: «Годинник - це не просто залізяка, а інший світ, що повен див і таємниць». Ого! Ага! Ух ти! Ого!Ого-ого! «Сидять в годиннику маленькі чоловічки Тиринь-Пружинь, Бжик-Бжик, Ходак-Перестрибак. І завдяки цим чоловічкам невеличким старий годинник ходить: «тікі-тікі-так». Тік-так, тік-так, тік-тік і тікі-тікі- так. Живе в годиннику сонько– Горластий Дзвоник, тихенько спить собі весь час – вночі і вдень. Коли будити цього сплюшка, він спросоння на весь будинок репетує «дзень-дзелень-дзелень!» Дзень-дзень, дзень-дзень, дзелень-дзелень-дзелень! Є ще дві панночки, Годинка і Хвилинка, товста й низенька та висока і тонка – Кружляють панни циферблатом без спочинку під ритм і музику бадьорого танка». Трік-трак, трік-трак, трік-трак і тріки-тріки-трак. Я познайомитись намірився із ними – Узявши викрутку, годинник розкрутив… Але, на жаль, між залізячками дрібними з тутешніх мешканців нікого не зустрів. Овва, овва, овва, овва. Я колупав годинник вперто, без упину, між коліщат, зубців, пластин, хитросплетінь – ніяких див! Надибав лиш якусь пружину, що раптом скочила і в ніс мене – «тиринь!» Хо-хо, тиринь! Ого! Ех-ех! А-я-яй!

Немає коментарів:

Дописати коментар