пʼятницю, 14 лютого 2020 р.

ВІТАЄМ ☀️️ весела дитяча пісня Гурт КОЛІЖАНКИ 💖 Музична студія ДЖЕРЕЛО



ВІТАЄМ ☀️️ весела дитяча пісня Гурт КОЛІЖАНКИ 💖 Музична студія ДЖЕРЕЛОВітаємо (слова пісні) автор: Назар Савко

Свято-свято завітало в хату Будем святкувати разом ти і я Свято-свято тут гостей багато Будемо вітати разом ти і я Вітаєм, вітаєм танцюєм і співаєм Здоров'я Вам бажаєм на многії літа Вітаєм, вітаєм солодке полюбляєм І Вам також бажаєм солодкого життя Свято-свято завітало в хату Будем танцювати разом ти і я Свято-свято тут гостей багато Будемо вітати разом ти і я Вітаєм, вітаєм танцюєм і співаєм Здоров'я Вам бажаєм на многії літа Вітаєм, вітаєм солодке полюбляєм І Вам також бажаєм солодкого життя! Вітаєм! Бажаєм! Ві-ві-ві-вітаєм! Бажаєм! Оє! Кемон! Вітаєм, вітаєм танцюєм і співаєм Здоров'я Вам бажаєм на многії літа Вітаєм, вітаєм солодке полюбляєм І Вам також бажаєм солодкого життя 2р.

Немає коментарів:

Дописати коментар