неділю, 23 лютого 2020 р.

КРУТА ПІСНЯ: DANCE MONKEY українська версія "Десь собі"



DANCE MONKEY українська версія "Десь собі"

1. Десь лунають крики, десь лунає сміх. Десь любов панує, десь панує гріх. Я знаю Кожен має ціль, має мету, Але не кожен має в серці доброту У я Хочу, хочу, хочу, щоби всі Мамусі, татусі, дідусі і бабусі були Разом, разом, разом із дітьми І нам допомагали до мети іти Писпів І ще Десь собі, десь собі, десь собі кожен з нас Думає про те що є на все в житті свій час потім просим Дай мені, дай мені, дай ще один шанс Побути разом із батьками ще хоч раз 2. А коли ми вже дорослими будем Часу не буде, але буде купа проблем. Ми не встигнемо моргнути, як життя Забере наших батьків у небуття У я Хочу, хочу, хочу, щоби всі Мамусі, татусі, дідусі і бабусі були Разом, разом, разом із дітьми І нам допомагали до мети іти Писпів і ще Десь собі, десь собі, десь собі кожен з нас Думає про те що є на все в житті свій час потім просим Дай мені, дай мені, дай ще один шанс Побути разом із батьками ще хоч раз і ще раз Десь собі, десь собі, десь собі кожен з нас Думає про те що є на все в житті свій час потім просим Дай мені, дай мені, дай ще один шанс Побути разом із батьками ще хоч раз В житті у нас є дві людини Нема й не буде їм заміни. Бо це вони… це мама й тато. Така в них доля – нас чекати… На кожну звісточку і слово, Вони – це втілення любові. Вони нас приймуть і зігріють… Їм тяжко. Та в очах – надія. На те, що ми щасливі будем. І найріднішим в світі людям Дамо ми радості хоч трохи. За їх тяжкі батьківські роки Писпів Десь собі, десь собі, десь собі кожен з нас Думає про те що є на все в житті свій час потім просим Дай мені, дай мені, дай ще один шанс Побути разом із батьками ще хоч раз

Немає коментарів:

Дописати коментар