середа, 30 червня 2021 р.

Metallica - UNFORGIVEN (Ukrainian cover by Grandma's Smuzi | Кавер українською)

 


Metallica - UNFORGIVEN (Ukrainian cover by Grandma's Smuzi | Кавер українською)

Нова кров прийшла Він на коліна впав Та посеред гієн Виживати став Вчить правила чужі Цей хлопчик для биття А в душі жага Боротись за життя і знов, і знов. Дав слово сам собі Ніколи з цього дня Він не згорне крил. Що я знав Відчував Міцно у собі тримав. Аж ніяк Ні за що Не відкрию усього. Що я знав Відчував Міцно у собі тримав В кайданах В очах вогні Тож ви всі непрощені Присвятить він життя Улюбленцем щоб буть Забув про власне «Я» Відкинув власну суть. Фінішна боїв У зморшках пролягла Під три чорти пішла Ця програна війна, не можу я! Готується старий Скорботна смерть прийшла. І цей старий – це я…. Ти дав мені Я дам тобі Це тавро «непрощений»

Немає коментарів:

Дописати коментар