вівторок, 4 жовтня 2016 р.

Готуємося до свята Покрова у школі (5-8 класи)

Маленький козак
Музика і слова Михайла Назарця
Виконує: Остапенко Вася.
1. Я маленький козак
вусів ще не маю
Та до гарних дівчат
я уже моргаю
Скільки ще мені чекать ,
коли прийде той час
Будете давно ви спать,
а я вас захищать

Приспів:

Ой, ой, ой, ай, ай, ай,
Мамо, проводжай
Запрягай коня
для малого козака

2. Я маленький козак
шаблі ще не маю
Та у бійці любій
всіх перемагаю
Кілька років треба ждать,
щоб трішки підрости
Дуже люблю мандрувать
у дальнії краї

Приспів

3. Я маленький козак
дівки ще не маю
Тап ніякі труднощі
мене не лякають
Не боюсь ніяких чар,
ні чорта самого
Із далеких країв
я спішу додому

Приспів 

Сім шляхів
Слова: невідомий     Музика: невідомий

За горою дзвони дзвонять,
Дінь-дінь-дінь,
Серце б'ється,
Серце рветься в далечінь,
Сонце сяє, місяць сяє угорі,
Козак коника сідлає на зорі.
Його мати - гостра шабля на боці,
Його батько - лук зі стрілами в руці,
А сестриця, то зірниця молода,
А, що милої немає - не біда!

Приспів:
Гей, гей, гей!
Їде вранці, вдень, вночі,
Козак Запорізької Січі!
Гей, гей, гей!
Степом, полем, через гай,
Отамане, прощавай!

За порогом три дороги,
Раз, два, три,
А за рогом ще чотири, чотири.
Сім доріг моєї долі, сім шляхів,
А за ними в дикім полі сім вітрів.
Сім вітрів мене зустрінуть, мов брати,
Порятують від раптової біди,
В чистім небі чорні хмари розженуть,
І покажуть козакові вірний путь!

Приспів.

Сім вітрів мене зустрінуть, мов брати,
Порятують від раптової біди,
В чистім небі чорні хмари розженуть,
І покажуть козакові вірний путь!

Приспів.

Сто бійців

Слова: Юлія Донченко
Музика: Юлія Донченко

Протекла мов кров з ножа
По степу тонка межа:
Ліворуч битва, а справа бій,
Чигає смерть у далі голубій
Ми йдемо – одна сім'я,
Сто бійців і з ними я.
І день за днем, за разом раз,
На сто бійців – один наказ.

Степ гуде, луна гримить
Не спиняй ходи й на мить.
Наш шлях тяжкий, та треба йти,
Ліворуч я, а справа – ти.
День за днем, хто знає, де,
Був наказ – і сотня йде.
І день за днем, за разом раз,
На сто бійців – один наказ.

По піску пустих узбіч
Ми йдемо у темну ніч.
Крізь вогонь і куль політ
Крізь вугілля і крізь граніт
Ми йдемо – одна сім'я,
Сто бійців і з ними я.
І день за днем, за разом раз,
На сто бійців – один наказ.

З рубежу і на рубіж
З роздоріж до роздоріж
І так далеко твій рідний дім
Кохана жде тебе у нім
Навмання нас доля б'є
Вчора був, сьогодні є,
А завтра хтозна, що буде там...
За Батьківщину життя віддам...

Завтра я, а потім ти
Хтозна як, та треба йти
До бою зброю, смерть ворогам!
Нема спочинку моїм ногам...
Ми йдемо – одна сім'я,
Сто бійців і з ними я.
І день за днем, за разом раз,
На сто бійців – один наказ.

Люба, чуєш, ти не ридай!
Він не вмре за рідний край!
Хай гине ворог за наш Донбас,
Дорога дальня чекає нас.
Ми йдемо – одна сім'я,
Сто бійців і з ними я.
І день за днем, за разом раз,
На сто бійців – один наказ.

Україна єдина
Mad Heads XL

Є на світі край багатий щедрими ланами,
Чисті води, ліс і гори - всього вдосталь є.
Люди різні тут живуть, та щось є поміж нами,
Що тримає вкупі, розлучитись не дає.

Приспів:

Гей, брате, руку давай,
Разом зі мною співай:
Україна єдина, красива і сильна.
В мирі і любові до своєї землі,
Україна -  це ми!

Є на світі край багатий світлими серцями,
Сильних рук, голів розумних не бракує нам.
Ми робити вміємо і бути хазяями
З радістю і горем не лишати сам-на-сам

Приспів

Є на світі край багатий щирими піснями,
Гарні тут дівчата і хлопці -- молодці.
Хай луна весела пісня селами й містами,
хай живуть душа у душу і рука в руці

Приспів

Від донбаських териконів до карпатських схилів,
Від солоних хвиль морських до витоків Дніпра.
Все, що є на цій землі твоєму серцю миле,
Ти помнож на силу любові і добра

 Хлопці підемо

Виконавець: Володимир Вермінський
Там на горі, на Маківці,
Там ся били січовії стрільці.

Приспів:
Хлопці, підемо, боротися будемо
За Україну, за вільнії права й державу.
Хлопці, підемо, боротися будемо
За Україну, за вільнії права.

Наші хлопці добре б’ються,
Йдуть до бою, ще й сміються.

Наша сотня вже готова,
Від’їжджає до Кийова.

Є в Києві злота брама,
На тій брамі синьо-жовта фана.

Є у Львові усусуси –
Україна бути мусить.

А ми хлопці, як ті перла,
Заспіваєм: "Ще не вмерла..."

Добрий ранок, Україно!

Виконує: Нумер 482

Палаючи вогнем в своїх серцях,
Ми маємо забути слово "жах".
Тримаючи,
Тримаючи долю в своїх руках,
Ми знаємо, чуєш, знаємо,
Що вірно, а що не так!

Приспів:
Добрий ранок, Україно!
Прокидайся вже, мала.
Я несу, тобі єдина,
Чашку кави й молока.
Добрий ранок, Україно!
Все, що є моє в житті.
Прокидайся, Україно!
Час вставати, час знайти!

Ковтаючи сльози разом з дощем,
Втрачаємо зайве з кожним днем.
Ми створимо,
Збудуємо майбутнє своєю рукою.
Ми маємо, чуєш,
Маємо стати самі собою!

Приспів.

Захищати, оберігати -
Це означає любити,
Дарувати радість, з тобою любити -
Це теж означає любити.
Любити - значить прощати
І просто як є сприймати.
Для мене ти люба й кохана,
Для когось - рідна мати.

Приспів.

Немає коментарів:

Дописати коментар