суботу, 22 жовтня 2016 р.

Техніки позитивного звертання до учнів

Техніка „Я висловлювання" (до класу і до окремого учня)
·    Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились, засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте)...
Техніка надихання (до класу)
·    Я хочу вас навчити ... Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей (... спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
  • Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
·    Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.
Техніка схвалення (до класу)
  • Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали
  • Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
  • Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.
  • Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.
Техніка спонукання (до класу)
·         А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку, (до учня)
·         Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт
Комбінація технік надихання - схвалення.
Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу, (до класу і до окремого учня)
·     Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.
Комбінація технік надихання спонукання
·     Я (відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.
Комбінація технік спонукання – схвалення (до класу і до окремого учня)
·     Зосередьтеся, подумайте і ви дасте  відповідь на запитання, яке я зараз поставлю.

·     Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.


Немає коментарів:

Дописати коментар