неділя, 21 січня 2024 р.

Як демонтувати систему освіти: диверсійна програма


Автор: 
Д.Б. Сандаков

Опубліковано 

09.02.2014

Отже, моя програма знищення системи освіти (як і вищої освіти) вийшла з 7 балів.

1. Зниження творчої мотивації освітян
Загальна ідея. Як вчив товариш Сталін, "рамки вирішують все". Проблема в тому, що вчителі старшої школи все ті ж самі. У великій кількості в університетах працюють самомотивовані особи, які добре роблять свою роботу не за зарплату чи страху покарання, а тому, що їх це цікавить і тому, що вважають це важливим і необхідним. Як знизити робочу та творчу мотивацію цих людей, які кусають нігті? Їх треба прибити. Принижувати так, щоб було тяжке правопорушення на систему, яку вони обслуговують. Підвищене почуття справедливості, зазвичай притаманне самомотивованим людям, в даному випадку зробить свою справу – вони не можуть продовжувати служити системі, яка їх незаслужено принизила.
конкретні дії. Показником соціального статусу людини в суспільстві та показником міри цінності праці і заслуг суспільством є її зарплата (дохід). Професорам і доратникам мають мати зарплати на рівні з переселенцями, касирами і прибиральниками. По-перше, це знизить статус вчителя в очах суспільства. По-друге, це буде принижувати вчителів і обурювати систему. При цьому дуже важливо довести ситуацію до абсурду - щоб професорам/лікарам менше прибиральниць. Така ірраціональна ситуація вводить людський розум у стан впливу.
Крім того, в університетах мають бути створені ірраціональні та принизливі дефіцити: папери, туалетний папір, підручники, порошок принтер р. Гідний лицар не служить ідіоту майстру, а поважний себе професор не може служити університетському ідіоту з повною відданістю.
2. Підрив авторитету освітян
Загальна ідея. Впроваджуючи пункт 1, ми вбиваємо кількох зайців одразу. Оскільки багатство є показником соціального статусу людини, студенти здебільшого зневажатимуть вчителів-невдахів, вважаючи їх невдахами та невда У зв'язку з цим процес передачі знань стає близьким до нульової ефективності.
конкретні дії. Див. пункт 1.
3. Бюрократизація навчального процесу
Загальна ідея. Армійська мудрість каже: щоб не мати поганих думок в голові солдата, він повинен бути постійно зайнятим; незважаючи ні на що, головне бути зайнятим. Щоб не проникати добрі і розумні думки в свідомість вчителів, вони також повинні постійно бути зайняті якоюсь пустою і дурною роботою. Оскільки серед вчителів якось не прийнято фарбувати траву, треба вигадати аналог "фарбування трави" для професора.
конкретні дії. Аналогією "фарбування трави" в університетах може стати наповненням безлічі і непотрібних папірців і звітів Щороку форми основних документів мають змінювати так, щоб всю документацію довелося переробити. Але вчителі (особливо радянських загартувань) - шкідливі, вперті і стійкі люди. Навіть у безглуздій справі вони легко можуть знайти творчу складову. Щоб виключити таку можливість, потрібно внести в документацію елемент ауральності: близько 30% всіх паперів необхідно доставити терміново і від сьогодні до завтра.
4. Лібералізація навчального процесу
Загальна ідея. Вчити людину чомусь новому - це, швидше за все, опір. Тому насильство є невід'ємним елементом будь-якого ефективного освітнього процесу. Відсутність насильства різко знижує ефективність навчання. Давайте згадаємо старі фільми Брюса Лі та Ван Дамма або вчителя Білого Лотоса з гротескного фільму "Вбивство Білла 2 Пам'ятаєте, як вчителі навчали там своїх учнів? Результат був - вау! Щоб знизити якість освіти, необхідно лібералізувати навчальний процес. Людина - це істота лінива (зокрема учень), тому учень, який поза контролем школи та батьків і не потрапляє в іншу систему контролю, очевидно не зможе вчитися.
конкретні дії. Безкоштовне (нехай не де-юре, а де-факто) відвідування лекцій, підбір викладачів учнями, необмежена кількість переказів іспитів та оцінок, мінімальне відрахування (в ідеалі - щоб позбутися від Ще голубці, КВНови, конкурси краси тощо. р.
5. Руйнуємо інтелектуальну атмосферу
Загальна ідея. Лекції та семінари в університетах - не головне. Головне - створити освітнє поле. Ось чому західні університети полюють на нобелівських лауреатів та відомих вчених і готові платити їм кілбакс лише за те, що вони Чому вчені люблять ходити на конференції та симпозіуми (де чесно "тусять" і "п'ють" більше, ніж обговорюють наукові проблеми)? Так, бо вони там розумніші! Сто світлих голів в одному місці створюють унікальне «поле розуму»; люди, що потрапили в це поле, розумнішають на очах і народжують хороші ідеї.
Однак чи легко це інтелектуальне поле знищити низькорівневими вібраціями? Достатньо ввести в це поле десяток ідіотів і написати "пропав" - поля немає. Якщо буде більше ідіотів, вони вже почнуть створювати своє поле ідіотизму, в якому люди дурні.
конкретні дії. Потрібно зняти завіси, які заважають вступу до ВНЗ ідіотів, некультурних, агресивних осіб. Це вимагає:
- позбавити викладачів університету права самостійно обирати студентів,
- здійснювати вступ до ВНЗ безособистим (початковий фейс-контроль легко виявляє вищезгадані патологічні види
- зменшити поріг вступу на рівень бінарного (для цього необхідно збільшити набір студентів).
Щоб збільшити кількість учнів, щоб не вимагали додаткових бюджетних коштів, робимо наступне: перевищення учнів мають платити за власну освіту, а не збільшити кількість вчителів, збільшити навантаження на кожного вчителя (це допоможе реалізувати пункти 1 та 3 програми). Збільшення кількості учнів на одного вчителя корисне тим, що нейтралізує навчальний процес, перетворюючи його на приміський конвеєр.
6. Відбір виконавчих офіцерів
Загальна ідея. Люди, які не відповідають цим посадам, мають бути призначені на найвищі керівні посади в освітній системі. При правильному підборі та розміщенні рамок гарантовано швидкий обвал системи.
конкретні дії. Кого треба призначити на найвищі керівні посади в системі освіти? Перш за все люди, які не користуються авторитетом та повагою серед своїх колег. По-друге, "сильні власники", але не мислители, які здатні сформувати цілісний погляд на складні системи. По-третє, сиві люди, які не вистачає талантів і досягнень; в цьому випадку вони зрозуміють, що вони повністю і повністю боргу перед своїм покровителем і будуть досконало підкорятися та
Для дестабілізації освітньої системи особливо цінні такі психологічні типи: дурні, амбіційні, гіперактивні, агресивні, боягузливі, компро
7. Камуфляж
Загальна ідея. Щоб знищення освіти не зустріло суспільного спротиву, його треба замасковувати. Треба брехати по-крупному. Соціальна психологія стверджує: чим більш потворний обман, тим легше в це повірити. Люди схильні думати, що їх можуть обманути погані люди (вороги) під прикриттям і на дрібницях, але мало хто хоче вірити, що їх обманюють хороші люди (їх), нахабно і по-великому.
конкретні дії. Перш за все ЗМІ мають створювати постійний інформаційний шум про модернізацію, інновації, болонізацію тощо. р. Для цього можна досягти індивідуальних успіхів (перемоги на Олімпійських іграх, конкурсах тощо. ). р. ) питання для успіху системи в цілому.
По-друге, потрібно відволікати увагу громадськості на другорядні питання. Для цього періодично треба робити беззмістовні реформи: змінити 5-бальну систему рейтингу на 10 або 20-бальну, змінити кількість років навчання з 4 на 5, потім з 5 на 4; спочатку запровадити, а потім скасувати бакалавр, магістр, професійну підготовку тощо. р. ; пропонують скоротити або продовжити (будуть незадоволені у будь-якому випадку) літні канікули тощо. р.
Нехай активна частина освітян використовує та розпилює свою енергію протесту у боротьбі з вторинними нововведеннями.
Нотатки по програмі
Ця програма розрахована на 5-10 років. Після цього періоду починають застосовувати механізми позитивних відгуків (коли випускники університетів самі йдуть викладати в школи та університети, писати підручники тощо. ) р. ). Після цього деградація освітньої системи набуває невідворотнього та самопідтримувального характеру.
Майже підсумовує це. Як бачите, нічого складного.

Немає коментарів:

Дописати коментар