четвер, 30 грудня 2021 р.

30 питань до самого себе напередодні Нового року

Найкраща пора року — це...
Що мене надихало цього року?
Головна новина року.
Гімн року.
Найважливіші люди у моєму житті.
Що мені далося найважче?
Якого кольору був цей рік?
Яку подію цього року мені хотілося б запам'ятати назавжди?
Яке слово найчастіше вимовляв?
Моя найбезглуздіша покупка цього року.
Мабуть, не варто експериментувати з...
Цей рік був чудовим, бо...
Яку внутрішню проблему успішно вирішив?
Кого я обіймав ночами?
На чиєму весіллі я гуляв?
Яка середня зарплата в мене була цього року?
Чи була у мене розмова, яку все перевернув у моїй голові?
Яку нову справу я розпочав 2021-го?
Якби одного дня я міг стати супергероєм, що б я зробив?
Про що я мрію?
Що я вважаю своїм основним досягненням?
Цей рік до сьогоднішнього дня є однією фразою.
Останнє надіслане повідомлення.
Цитата, що підходить для цього року.
Я виконав усе, що запланував на цей рік?
Скільки нових друзів я завів цього року?
Кому я цього року допоміг?
Де я побував?
Які справи я відклав наступного року?
Чого я хочу досягти у новому році? 


Немає коментарів:

Дописати коментар