вівторок, 9 листопада 2021 р.

NICHLAVA - Падаючи на сніг

 


NICHLAVA - Падаючи на сніг | Official Video

Пісня «Падаючи на сніг» і кіно-кліп створені на основі реальних трагічних, та, водночас, героїчних подій і присвячені пам’яті полеглим військовослужбовцям 44-ї окремої артилерійської бригади ім. Данила Апостола та всім полеглим захисникам України у війні на сході 2014-2021 років.

Спершу я думав, це мій сон Але це війна Страшна війна… Ворогу ворог, рідному брат Тепер я солдат, ні кроку... назад Скільки скалічених людей Боже скільки сліз..і скільки смертей Через століття, крізь віки Знову звіра слід..нащадків орди Падаючи на сніг, почути б свого сина сміх В останній раз…в останній раз Спершу я думав, це мій сон Падаючи на сніг, почути б свого сина сміх В останній раз…в останній раз

Немає коментарів:

Дописати коментар