середа, 10 листопада 2021 р.

Енніо Морріконе

Сьогодні, 10 листопада, виповнюється 93 роки від дня народження всесвітньо відомого італійського композитора Енніо Морріконе - володаря кількох "Оскарів", який написав музику до 450 фільмів. (1928-2020).
Про свою популярність композитор говорив: "Я не популярний, я - відомий. Популярність - сліпе захоплення, яке часто лише гра випадку або данина моді. А якщо тебе вважають відомим - це доказ цінності твоєї праці. Таке підтвердження надихає на нову працю, а не на зоряну хворобу".
В листопаді 2013 р. Маестро виступав у київському палаці "Україна" на своєму ювілейному концерті (до 85-річчя композитора). Для участі в концерті він обрав славетний український колектив - Національну хорову капелу "Думка". Диригував він тоді Академічним симфонічним оркестром Національної філармонії України.
Палац "Україна" був переповненим. Незважаючи на додаткові ряди в партері і приставні стільці, багатьом довелося стояти під стінами, сидіти на підлозі в проходах.
"Скільки б я не проводив концертів, я завжди хвилююся і переймаюся перед початком кожного виступу. Для мене кожен виступ дуже відповідальний. Сьогодні я вже кілька разів чув захоплені відгуки про оркестр і хорову капелу "Думка". Після таких слів мені вже стало набагато спокійніше", - Енніо Морріконе.

Підготовлено за матеріалами з відкритих джерел.


Немає коментарів:

Дописати коментар