пʼятниця, 26 липня 2024 р.

Як токсична позитивність деморалізує вчителів і шкодить школам

Стаття цікава, з прикладами, на англійській мові. обов'язково прочитайте. Це цікаво.

Текст статті тут.


Токсичний позитив, очевидно, розчаровує, але він також шкідливий — навіть для тих, хто щиро в нього вірить. Дослідження 
показали , наприклад, що стримування емоцій може призвести до стресу, депресії та тривоги, впливаючи як на психічне, так і на довгострокове фізичне здоров’я. У 1990-х роках дослідження психолога Джеймса Пеннебейкера пов’язали придушені емоції з пригніченим імунітетом організму та виявили, що звільнення від цих емоцій може посилити імунну систему нашого організму. Окреме дослідження фактично пов’язало такі репресії з підвищенням агресії.

Проте школи, які існують для того, щоб навчати дітей і піклуватися про них, є особливо благодатним ґрунтом для такого типу мислення «все добре». Часто надмірний бадьорість використовується не для підняття настрою, як це може зробити мотиваційний постер, а як інструмент контролю та конформізму.

«Це ніби токсичний позитив стає маскою, щоб уникнути розмов про ті важкі проблеми, які можуть змусити людей почуватися некомфортно»

Автор  Стівен Нуну ( @stephenoonoo ) є редактором K-12 в EdSurge



Немає коментарів:

Дописати коментар