Які техніки "знеструмлення" були застосуванні з тим, щоб наші діти не хотіли здобувати освіту, а лише хотіли, щоб їх розважали?
1.Всі оцінки позитивні. 2. Всі діти талановиті. 3. Всі отримають свідоцтво про загальну освіту. 4. Всі поступлять в вуз.
Ну і демотиваційний "контрoльний постiл": хронічне недофінансування системи освіти в поєднанні з установкою “роби як кажуть і нічого не став під сумнів”.
Тобто зверху навмисно було запущено процес деградації та знеструмлення освітньої системи?! «Хай буде світло (знань?!) — сказав монтер, і перерізав дріт»
Цікаво, а як потім їх мають розважати, якщо вони будуть вчитися на будівельника чи електрика???? Рожеві окуляри розбиваються склом всередину, коли діти усвідомлюють, після шкільної гранки, що життя не гра, а джунглі, де виживає спритніший і сильніший!!!! От тобі і все LEGO…
Вони не думають, що "створювати умови формування мотивації здобувачів освіти до навчання" має все суспільство. Вони вважають це обов'язком вчителя з демотивуючою зарплатою 8000 грн., яка є наочним прикладом, що вчитись не треба.
Навіть не знаю, як реагувати : плакати чи сміятися?! Мабуть, таки плакати ...Скільки ще експериментів? До чого все це? Як це позначиться на якості знань учнів?
Як правило, за бюрократичним словоблуддям та "жонглюючою" фразотворчістю прихована кричуща некомпетентність. У американців з цього приводу є гарне прислів'я: "Він недостатньо розумний,щоб придумати прості речі".
Мільйон болячок хіба заробиш у школі. Моєму товаришу надоїло це вчительське жебракування. Склав бізнес-план, поїхав у США.
- Знаєш, як українською ввічливо послати «на три літери»? - Як?
- Сказати: «не на часі»…)
Немає коментарів:
Дописати коментар