середа, 21 лютого 2024 р.

Сприйняття вчителя як аніматора, який безкоштовно виступає на арені і цілий день створює гарний настрій.

 

Halyna Schazka
На жаль, не зберегла допис, де один пан із високих реформаторів стверджував, що не буде біди, коли школу покине старше покоління вчителів-«класиків», оскільки вони, мовляв, вчать складних і важких основ, втомлюють дітей. А натомість прийдуть молоді і працюватимуть краще, легше, веселіше. Завдання нової школи - має бути весело, вчитель - це актор на сцені. А все, що потрібно в дорослому житті з фаху дитина потім дочитає в інтернеті. То в чому тепер проблема?

Вибране 2 д. 
Фінська школа як комунізм і "манна небесна" для лінивих дурників... От такі пости блакитні мрії наших яжмам про "однаково хороші"(немає «елітних» шкіл) школи в яких безкоштовно смачно годують(домашніх завдань дуже мало, а іспитів немає взагалі, відсутній булінг тощо) продовжують гуляти ФБ-стрічкою. Тепер уже по сусідству з постами, які є "холодним душем", бо розвіюють НУШ-стереотипи про закордонну шкільну освіту.
Так, може, потроху почне з'являтись і адекватне уявлення про сучасну освіту? А згодом і освітня політика переорієнтується з того, що "приречене на популярність" на те, що є ефективним.
Прошу висловитись щодо змісту цього коментаря у групі «Союз освітян України»:
«А зараз прийшла НУШ-реформа. Наче й нема нічого поганого, більш новаторські уроки, нові підходи, але… Діти та батьки це сприйняли як гру, а вчителя як аніматора, який безкоштовно виступає на арені і цілий день створює гарний настрій.
Відповідальність та мотивація учнів зникла зовсім. А нащо вчити ті уроки, нащо паритись, - говорять учні 5 класу, - якщо прийде мама і всім «покаже». У результаті в голові повний 0.
Якщо робиш зауваження, ти вже поганий, 2 бали ставиш - вали з класу за скаргою батьків, бо ти "незручний вчитель", який не розуміє що діти мають розважатись, а не "паритись" навчанням.
А ти вишукуєш різні методи, щоб зацікавити, підбираєш якісь цікаві завдання, але контакту 0 і запитань 0. Матеріал через 10 хв забутий і не закріплений вдома. А потім приходять мамаші з скаргами: а мой же рєбонок что-то напісал, домашку дєлал.
А дитина щось написала, але повну маячню, бо книжку не відкривала… А там де ставимо 10 балів в реалі максимум 6 балів.
І відчуваєш себе упродовж 45 хвилин повним клоуном на арені. Чудиш аби дитятко і мами були задоволені. Бо їм тепер можна нічого не знати і вимагати, щоб 10 балів було намальовано у свідоцтві «досягнень» учнів НУШ. «А не буде 10 балів, я скаргу накатаю або почну кожну хвилину уроку контролювати», - каже така яжмама. І вдома дитина не має перенапружуватись, а на всі домашні завдання лише годину часу витрачати.
Нічого на краще у нас не зміниться доки не з’явиться шана до вчителя, його праці. Та не з'явилась жорстка відповідальність батьків та учнів: пропустила дитина уроки - штраф, зіпсувала майно, порушила дисципліну - штраф і виключення зі школи…».
Людмила Рушелюк
Тотальна зневага до освіченості в цілому та до вчительської праці культивувалася у нашому суспільстві роками. А повернення займе десятиліття! І це в тому випадку, якщо якимось дивом суспільство схаменеться і зрозуміє, що нищення освіти призводить до деградації самого суспільства. Тому, "залиш надію всяк, хто сюди входить"
Віктор Громовий
Чому, коли наші «очільники» хочуть, щоб ми працювали за символічну оплату і понаднормово, вони закликають нас робити це «заради дітей».
А коли хтось із нас має сміливість, відкрито виступати проти освітніх маразмів, які завдають шкоди нашим дітям, йому кажуть: «якщо вам це не подобається, йдіть працювати в іншому місці»?

Немає коментарів:

Дописати коментар