понеділок, 26 серпня 2024 р.

Притча про щасливу Мураху

Притча про щасливу Мураху
Жила-була щаслива Мураха. І вона дуже любила працювати.
Щодня, рано-вранці починала роботу весела й щаслива Мурашка. Була в неї хороша продуктивність і була вона веселою та щасливою.
Якось пролітав повз Джміль. Подивився на веселу та щасливу Мураху і вирішив, що Мураха не може працювати сама по собі, і тому Джміль створив фірму, а себе призначив генеральним директором.
А щаслива Мураха продовжувала працювати.
І діяльність фірми була успішною, але…
Вирішив генеральний директор фірми Джміль, що хтось має контролювати роботу Мурахи. Так було створено посаду наглядача і найнято Жука-Гнойовика.
А щаслива Мураха продовжувала працювати.
Найголовнішою турботою Жука-Гнойовика було організовувати роботу Мурахи. І змусив він Мурашку складати звіти про щоденну роботу.
А щаслива Мураха працювала й складала щоденні звіти.
Незабаром знадобилася посада секретаря, який би допоміг Жуку-Гнойовику в читанні та реєстрації звітів Мурахи.
Тому найняли Павучиху, яка класифікувала документи та відповідала на телефонні дзвінки.
А щаслива Мураха працювала, працювала, працювала…
Джміль був дуже задоволений звітами Жука-Гнойовика і дав запит на додаткові звіти, прогнози та розрахунки різних показників.
З’явилася необхідність найняти Таргана як помічника Жука-Гнойовика.
…А також купити комп’ютер та кольоровий принтер.
Незабаром продуктивна і щаслива Мураха почала скаржитися на всі звіти, які мала надавати. І ставала менш веселою…
Генеральний директор Джміль зрозумів, що необхідно вживати заходів.
У результаті на місці, де працювала продуктивна і поки що весела Мураха, було створено Департамент.
На посаду керівника Департаменту було призначено Коника-Стрибунця. Він спорудив собі сучасний кабінет та обладнав його відповідним чином.
Новому керівнику Департаменту знадобився асистент, який допоміг би йому в підготовці стратегічних планів та складанні бюджету Департаменту, в якому працювала продуктивна і все ще весела Мураха.
Але Мураха вже не співала, як раніше, і ставала дратівливішою.
Якось генеральний директор Джміль, подивившись на цифри, зрозумів, що Департамент, де працює Мураха, не є вже таким же рентабельним як раніше.
Подумавши, Джміль вирішив найняти як консультанта Сову, для проведення діагностики фірми.
Сова просиділа три місяці у фірмі і після вивчення стану справ видала висновок: “У Департаменті занадто багато персоналу!”.
Дослухавшись поради консультанта, провели скорочення чисельності персоналу. Мураха виявилася першою в списку, тому що останнім часом була всім незадоволена.
Від себе додам, що у вчителів теж саме, що із Мурахою. Дякую, що прочитали, але це не все...

 П’ять кроків до вирішення проблеми «нестачі» вчителів:

1. Припиніть нападати на вчителів та звинувачувати їх.

2. Виховуйте дітей у дусі поваги до вчителів і самі подавайте приклад.

3. Дайте вчителям зарплату, на яку вони заслуговують згідно зі своїм рівнем освіти.

4. Як тільки можете і де тільки можете розповідайте іншим про проблеми, з якими стикаються вчителі, не дозволяйте цим проблемам залишатися непоміченими(«не дозволяйте їх замітати під килим»).

5. Поважайте особисті межі вчителів, щоб уникнути професійного вигоряння у вчителів.

Немає коментарів:

Дописати коментар