четвер, 15 квітня 2021 р.

Кому Вниз & Арсеній Білодуб - " Повстанець"

 

Я був Повстанцем в козацькій борні Славного Богдана в визвольній війні. Навіть на страту з мужністю йшов Я був Повстанцем, за свободу лив кров. Я був сотником у Залізняка В гайдамацьких загонах гартувалась рука, Крізь огнисту бронь йшли до бою ми знов: Я був Повстанцем, за Правду лив кров. Я був Чорним Вороном, подібним до тіні, У Холодного Яру в останній годині. Хто ворогу здався, кого страх поборов – Прийде Повстанець і проллє вашу кров! Я був Лісовим Братом на Волині, До кінця опирався червоній лавині... Від безсилої люті скаженів людолов Я – Повстанець! Двадцятого Лютого на Майдані... Проти снайперів, «беркуту» та поліцаїв! Так добре напалм на броні запалав! Я повстав, за свободу свою кров проливав. Я Повстанцем залишуся аж до загину, Не прогнати мене із моєї Країни! Щоб зрадницький виплід у пекло зійшов Я воюю на Сході – кипить моя кров. Так, я Повстанець, і кипить моя кров. Я повстав – за свободу Тече моя кров

Немає коментарів:

Дописати коментар