субота, 16 січня 2021 р.

А я живий, матусенько, живий

 Сьогодні ми вшановуємо пам’ять полеглих героїв, які з неймовірною стійкістю та мужністю обороняли Донецький аеропорт від окупантів. «Кіборги» – так стали називати цих мужніх воїнів, але не за те, що вони були роботами, а за те, що намагалися вистояти в зовсім нелюдських умовах. 242 дні тривала оборона аеропорту. 242 дні страшних випробувань не лише для військовослужбовців, а й для медиків, волонтерів, добровольців, які там опинилися…

«Вони вистояли. Не вистояв бетон» – у січні 2015 року на руїни був перетворений новий термінал і диспетчерська вежа Донецького аеропорту, яка назавжди стала символом незламності українських військових. Проте захисники отримали й втрати: понад сотню загиблих українських воїнів, а також близько 440 поранень…

#Кіборги #ДАП #не_витримав_бетон
Ми живі, бо вони нам втримали Небо!
Вони - живі, допоки ми пам'ятаємо і продовжуємо їх чин!

А я живий, матусенько, живий

присвята Героям Майдану


Слова: Лідія ЯрМузика: Софія Федина
Виконує: Софія Федина


А я живий, матусенько, живий,
Хоч вже по нас
Безчесно так стріляють.
Для них вже свій народ –          |
То вороги...                      |
Якщо ж загину,                    |
То за що – я знаю...              | (2)

Я знаю, мамо, як тобі болить
Ота моя така нестримна вдача,
Але не плач!.. Хай наші вороги    |
Від немочі своєї гірко плачуть!.. | (2)

А я живий, матусенько, живий,
Бо з нами правда!
Їм нас не здолати!
От тільки жаль,                   |
Що наші вороги                    |
Цькують на нас                    |
Мого По крові брата.              | (2)

А я живий, матусенько, живий,
І не питай мене, чи я боюся...
Нехай бояться наші вороги,        |
А ти молись...                    |
Я ж, матінко, борюся!..           | (3)

Присвята усім борцям за волю України на Євромайдані Співає Софія Федина. Слова - Лідія Яр, музика - Софія Федина, гітара - Степан Лесняк

Немає коментарів:

Дописати коментар