середа, 27 січня 2021 р.

Ангеліна Гаврилюк - Пісня для тата (переробка для випуску 4 класу)

 

Пісня для тата

Мій татко взірець родини, найкращий для мене він. Мій татко завжди хороший, і лагідний і смішний. Мій тато завжди серйозний, робота для нього життя. Але найдорожче для тата, звичайно це наша сім'я. Пр. Татові слова, люба доня моя. Дякую тобі, що ти є на землі. Мій тато - це справедливість, порядність і доброта. Мій тато для нас опора, підтримка на все життя. Я хочу щоб був він здоровим, і завжди такий молодий. Молюсь я за нього Богу, Щоб довго він жив на землі. Пр. Татові слова, люба доня моя. Дякую тобі, що ти є на землі. Татові слова, найрідніша моя, Дякую тобі, що ти є на землі. промова: Я юблю тебе тату, ти найкращий. Навіть коли ти злишся, я все одно люблю тебе. Памятаю твої слова, що ми повинні поважати і любити один-одного, бо ми є родина. Пр. Татові слова, люба доня моя. Дякую тобі, що ти є на землі. що ти є на землі

Немає коментарів:

Дописати коментар