середу, 19 червня 2019 р.

МЕТОД П'ЯТИ "ЧОМУ?"

МЕТОД П'ЯТИ "ЧОМУ?"

асновник компанії Toyota, Сакіті Тойода, постійно користувався правилом «п'яти чому». У всіх незрозумілих ситуаціях він використовував цей метод, і той йому завжди допомагав. Ось це правило.
Наприклад, тобі хочеться шубу.
Задаєшся питанням: чому я хочу шубу? Це перше «чому». Відповідаєш: тому що я хочу всіх здивувати.
Окей, друге «чому»: Чому ти хочеш всіх здивувати? Відповідь: Тому що хочу, щоб на мене звернули увагу.
Третє «чому»: Чому тобі потрібно, щоб на тебе звернули увагу? Відповідь: Тому що я відчуваю себе невпевнено.
Четверте «чому»: Чому ти відчуваєш себе невпевнено? Відповідь: Тому що я ніяк не можу реалізуватися, тому що я сиджу на одному місці.
П'яте «чому»: Чому ти не можеш реалізувати себе? Відповідь: Тому що я займаюся тим, що мені не подобається.
І скажи тепер, до чого тут шуба?
Сакіті Тойода говорив, що у відповіді на п'яте «чому» і криється першопричина, яка, на перший погляд, не проглядається.
П'яте «тому що» виводить на світло те, що приховано. Якщо хочете, п'яте «тому що» і є справжній ти. Це дуже дієвий спосіб перевірити, що ти насправді приховуєш, в чому боїшся зізнатися навіть собі, чого ти дійсно хочеш і що, насправді, для тебе неважливо.

Немає коментарів:

Дописати коментар