четвер, 27 червня 2019 р.

ПРАВИЛЬНІ СЛОВА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ДЛЯ ДОРОСЛИХ

ПРАВИЛЬНІ СЛОВА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ДЛЯ ДОРОСЛИХ

1. Це нормально злитися. Я допоможу тобі заспокоїтися.
2. Це нормально сумувати. Я посиджу з тобою поруч.
3. Це нормально почувати себе розчарованим. Я це теж відчувала.
4. Це нормально.
5. Мені подобається, який ти.
6. Ти важливий для мене.
7. Я слухаю.
8. Я тут.
9. Ти не зобов'язаний робити мене щасливою.
10. Ти більше, ніж твої емоції, тому що вони пройдуть.
11. Я можу впоратися з емоціями, незалежно від того, наскільки вони великі.
12. Я хочу дивитися, як ти граєш.
13. Звичайно, я приєднаюся до тебе.
14. Давай я полежу з тобою.
15. Ти змушуєш мене посміхатися.
16. Я вірю в тебе.
17. Я довіряю тобі.
18. Ти можеш впоратися з цим.
19. Ти неідеальний, і я теж, але наша любов досконала.
20. Спасибі.
21. Я пишаюся тобою.
22. Я рада, що ти тут.
23. Це нормально, робити помилки.
24. Не квапся.
25. Ти сильний.
26. Я пишаюся, що я твоя мама.
27. Ти сміливий.
28. Я прощаю тебе.
29. Я думаю про тебе.
30. Я сумувала за тобою.
31. Це нормально, що ти передумав.
32. Це нормально - просити про допомогу.
33. Я чую тебе.
34. Я бачу тебе.
35. Прости мене.
36. Ти робиш моє життя краще.
37. Ти здібна дитина.
38. Ти гідний.
39. Ти дуже багато значиш для мене.
40. Я люблю тебе.

Немає коментарів:

Дописати коментар