пʼятниця, 8 липня 2022 р.

Хор "Tonika" - "Намалюй мені ніч"

 Композиція "Намалюй мені ніч" така неймовірна і глибока, що можна робити різноманітні джазові композиції!

Хор "Тоnika" КПНЗ "Дитяча мистецька школа". Керівник і солістка Антоніна Насс. Наша гордість! Дніпропетровська область, смт. Царичанка. Це просто СУПЕР!! Геніальний твір улюбленого Скорика. Професіонально, щиро, невимушено і легко! Це дивовижне поєднання. Давно не отримувала такого задоволення від виконання. Професійно, зі смаком і спів солістки і хору. Щастя,миру, добра вам і вашим вихованцям.


Хор "Tonika" - "Намалюй мені ніч"

Намалюй мені ніч

Романс

Слова: Микола ПетренкоМузика: Мирослав Скорик
Я до тебе прийду, через гори і доли,
Тільки ти не розпитуй мене, не хвилюй,
Намалюй мені ніч, коли падають зорі,
Намалюй, я прошу, намалюй
Намалюй мені ніч, коли падають зорі,
Намалюй, я прошу, намалюй,
Намалюй, я прошу, намалюй.

Намалюй мені ніч, що зве і шепоче,
Найпалкіші слова, найдивніші слова,
В гами барв піднеси славу темної ночі
Що навколо зірки розсіва...

Ну а сам ти який?
Вечір, день а чи ранок?
Що на серці - чи промінь, чи ніч,
Намалюй мені ніч, коли зорі багряні,
Вирушають у путь, щоб згоріть.
Намалюй мені ніч, коли зорі багряні,
Вирушають у путь, щоб згоріть,
Вирушають у путь, щоб згоріть.


Немає коментарів:

Дописати коментар