пʼятниця, 11 жовтня 2024 р.

Місько Барбара

 

Місько Барбара (1971-2021).
Гурт "Мертвий півень"
Місько Барбара (1971-2021).
Місько Барбара з дружиною Світланою Олешко.
Місько Барбара (1971-2021).

11 жовтня день пам'яті легенди української рок-музики, актора, вокаліста і одного із засновників гурту "Мертвий півень" - Міська (Михайла) Барбари (1971-2021) (facebook.com/miskobarbara).
Гурт "Мертвий півень", створений у Львові в 1989 р., був одним з найпопулярніших рок-колективів у 1990-х роках (facebook.com/mertvyipiven).
На його піснях виросло не одне покоління. Гурт записав 13 альбомів, виконував пісні на вірші сучасних українських поетів і класиків.
Місько Барбара також паралельно грав у харківському театрі "Арабески", засновниця якого дружина музиканта - Світлана Олешко (@Svitlana Oleshko).
Йому було 49 років - за місяць мало виповнитися 50. Незадовго до цього він випустив новий альбом і, за словами Світлани Олешко, мав "грандіозні плани, бажання жити та творити".
"Є два види музики: є добра музика, і є погана музика. Мені хочеться думати, що я роблю добру музику. Але це моя думка. Мені завжди було важливо робити і співати те, що я люблю. Тобто робити те, що ти любиш, і любити те, що ти робиш. Пафосно? Пафосно. Особисто для мене, музика - це невід’ємна частина того, чим я займаюся вже багато років. В театрі "Арабески", який затягнув мене до Харкова, це теж складова частина процесу: і музика, і рух, і спів, і слово - все поєднується і все вариться в одній посудині", - Місько Барбара.
Підготовлено за матеріалами з відкритих джерел.

Немає коментарів:

Дописати коментар