пʼятницю, 1 березня 2024 р.

Отака «Мамахохотала», малята. Буде вам і тікток і чікіпікі...

 Може надрукувати підручники? Для початку.


"учителів, які мають стаж понад 20 і 30 років, утричі більше, і в основному це вікова категорія «50+».
Середній вік українського вчителя – 46 років.
На думку учасників презентації, молодь не дуже охоче йде в професію через кілька чинників.
Насамперед це низький рівень зарплати, яку отримує молодий спеціаліст у школі, розпочинаючи свій професійний шлях.
По-друге, це завищені моральні вимоги до молодої людини, які пов’язані з досі пануючим у суспільстві сприйняттям учителя як взірця, у якого немає особистого життя тощо."
Коментарі із Інтернету:
Який сенс роками платити за навчання, щоб отримувати мінімалку?

 Старі вчителі теж не полізли б в це діло, якби знали що воно буде...

«Як несподівано». А що буде, коли старше покоління відійде?

Маю сподівання, що система сколапсує і лише тоді почнуться суттєві зміни, коли не буде кому вчити дітей у державних школах. Тут все як з військовими та лікарями, яких мало помічали до повномаштабної і пандемії. І буде або як у лікарів- хочеш кращу послугу- до приватних клінік.
Допоки не з‘явиться повага до вчителя- як від батьків, так і від держави - у фінансовій компенсації, колапс триватиме і це добре, по іншому наші державотворці і творці політик, на жаль, не розуміють.
Є заміна? Чи ми чекаємо колапсу? Є стратегія?

Щоразу більше переконуюсь у тому, що МОН рухається в протилежному напрямі не до, а від школи.

А супервізори будуть по одному на школу чи над кожним вчителем?)))

Виконуйте закон про освіту, дайте відповідну зарплату , і не заважайте працювати вчителям.

Для підтримки ментального психологічного і любого ЗДОРОВ'Я вчителям потрібно , 1. ЩОБ ЇХ ПЕРЕСТАЛИ " ДОВБАТИ" усі, кому не лінь, щоб прикрити своє неробство.
2. Створити незалежну комісію із вчителів і батьків для повної ПЕРЕВІРКИ МОН, кожного, так як перевіряють учителя.
3. Реформувати, тобто скоротити персонал
" допомагаючих" по усіх вітках, структурах наглядової освітянської влади (це ж закономірно, бо закриваються дошкільні дитустанови, школи, уже й виші).
4. За зекономлені на цьому фінанси ЗАБЕЗПЕЧИТИ дітей посібниками- підручниками, шкільні кабінети усім необхідним інвентарем, сучасним обладнанням, тощо).
5. А це перше --
гідна ЗАРПЛАТА,
ПЕНСІЯ,
а не подачки.
Хоч би це.

платять як рабам: на їжу і комуналку. Про розвиток, одяг, подорожі мови немає, бо на таке в зарплатах учителів не передбачено.

Я, як історик, знаю, що згубило радянську економіку - екстенсивний шлях розвитку. Це коли розвиток йде за рахунок максимального використання існуючого ресурсу, витискання з нього усього існуючого і неіснуючуго. Але міг би бути інтенсивний, який передбачає те, щоб ресурси стимулювалися додатковими вкладеннями, але в сам ресурс, а не в систему, в якій він використовується. Так то робиться з сучасним вчителем. Тобто система освіти здохла точно так само, як здохла радянська економіка, бо вона і сама залишилася радянською, яка базується на повному, абсолютному, всеможливому витисканні усього існуючого і неіснуючого ресурсу вчителя. Той ресурс уже навіть не вчительський, а просто людський. Вчителі не можуть ефективно працювати не тому, що вони просто втомилися, а тому, що системою освіти використовується уже не лише їх робоча сила, як ресурс, а уже навіть сам вчитель став ресурсом. Тобто освіта поглинула вчителя повністю - і його як робочу силу, і як індивідуальність. Тут не допоможуть психологи. Дайте вчителю усвідомити, що він не тягловий кінь, який може здохнути і замість нього буде інший, а людина, і лише тоді він буде розуміти, що діти також живі люди і їх ще і любити можна, а не лише ненавидіти в кінці робочого тижня.

А навіщо паритися в школі, коли бармен чи касир в супермаркеті тримує більше, а після роботи відпочиває, а не готується до уроків, проходить курси, підвищуючи кваліфікацію?
Та не тільки в цьому причина, бо у суспільства є занаддто завищені очікування від школи. Воно чекає, що дитину можна "здати" в школу і там научать, виховають. Це почалося від того, як вчителів почали називати надавачами послуг, тобто поставили на місце прислуги.

А яка зарплата ,така і ресурсність, хай батьки моляться Богу, що у нас є ще альтруїсти.

Немає коментарів:

Дописати коментар