понеділок, 27 вересня 2021 р.

ЧОМ ЧОМ ЗЕМЛЕ МОЯ - OTAVA

 


ЧОМ ЧОМ ЗЕМЛЕ МОЯ - OTAVA (Studio session) (Присвячуємо 30-річчю Незалежності Неньки України).

Ми часто слухаємо чарівну, прекрасну спокійну музику . Така музика до вподоби коли хочеться увійти в себе або просто подумати про вічне ... Кому як ...Особисто я часто прослуховую такий контент в навушниках коли читаю або ж перед сном ... Мета цієї спільноти ознайомлення та обмін такою музикою. По можливості розповісти хто автор таких музичних творів та чому вона сподобалася .... Здебільшого це музика New Age (Нью Ейдж) переклад Нова Ера . Жанр музики з розслаблюючим і легким звучанням. Нью-ейдж поєднує інструменти та прийоми, характерні для електронної музики (особливо ембієнту) і етнічної музики (world music), і характеризується, як правило, плавним темпом, використанням легких мелодій. Ця музика часто використовується для релаксації, медитації і стимулювання творчості. Виконавці музики нью-ейдж часто звертаються до тем живої природи, самопізнання і національних культур. Рамки і визначення жанру досить розмиті, так як до нью-ейдж часом відносять досить різних за звучанням виконавців.
Чом, чом, чом,  Земле моя, Так люба ти мені,  Так люба ти мені? Чом, чом, чом, Земле моя, Чарує так мене  Краса твоя? Чим, чим, чим, Mене манить Пташні твоєї спів, Запашний цвіт лісів? Чим, чим, чим Манить мене Водиця струй твоїх, Що тут пливе? Тим, тим, тим! Дитино, знай, Бо тут ти вперше світ Узріла в яри літ? Тим, тим, тим! Дитини, знай, Бо води й ті ліси- Твій рідний край

Тут, тут, тут діди твої
Пролили кров свою
За віру і народ.
Тут, тут, тут усі твої
Найближчі серденьку
І дорогі!

Немає коментарів:

Дописати коментар