понеділок, 20 вересня 2021 р.

"Намальований дощ" - Плюс для розучування

 


"Намальований дощ" - Плюс для розучування

Намальований дощ
Вірші та музика І.Танчак

Все похмуре, все сумне і на дворі дощ іде. 
   Він із стріхи капотить, не вщухає ні на мить. 
   Тільки чути - стук та стук за вікном краплинок звук. 
   Зранку дощик не ставав, хто ж його намалював? 
 
   Все пливуть хмарки, пливуть і краплинки з неба ллють. 
   І не чути солов’я, і тому сумую я. 
   Дощик знову стук та стук за вікном краплинок звук. 
   Зранку дощик не ставав, хто ж його намалював? 

 
   Олівці беру до рук і дощу зникає звук. 
   Посміхаються поля і радіє вся земля. 
   А веселка воду п’є, зранку сонечко встає. 
   Чути співи солов’я, намалюю сонце я.  

   Ви малюйте олівці, сонцесяйні промінці 
   Зігрівайте всіх теплом, золотіться над Дністром. 
   Щоб лунав землею сміх, я вклонюся всім до ніг. 
   Дітям всім і всім батькам я по сонечку роздам

Немає коментарів:

Дописати коментар