четвер, 30 вересня 2021 р.

Пісня до Дня українського козацтва. До Дня захисника України - Я з України. Віктор Винник і МЕРІ

 


Віктор Винник і МЕРІ - Я з України

 

Мені казали "прівєт",

Мені казали "здравствуй"

І "давай до свіданья"

Казали мені.

І все це було б нормально,

Все б це було не страшно,

Якби це було у Пітєрі,

Або у Москві.

Але такими словами

Мене стрічає столиця

Жовтоблакитної країни,

Що чекає на транш

Вона чомусь не розуміє

Моєї мови:

Коли я кажу "привіт",

Мене питають "ти са Львова?"

Ні, я з України — це навпроти Європи,

Це там, де Хрещатик, це там, де Дніпро.

Ні, я з України — проти вас я не проти,

Але мені треба знати, хто тут хто...

Так, я з України! Так, я з України! (2)

І на стіні колгоспник

Каже "все пучком",

І кожен день розпочинається

Кіном,

І сорочина біла,

І мова солов'їна,

На усіх каналах —

"Добрий вєчєр, Україна"

І як тут бути, на що чекати,

Одна земля — і Донбас, і Карпати,

Але не чує мене країна —

Моя мова просто класна, а не солов'їна.

. (2)


Немає коментарів:

Дописати коментар