четвер, 2 квітня 2020 р.

Останній дзвінок (МІНУС КАРАОКЕ)



Останній дзвінок (МІНУС КАРАОКЕ)

Лончина Ірина
ОСТАННІЙ ДЗВІНОК
Ось і закінчився рік,
Зі школою прощаємось ми,
Чом же найкращі шкільні
Дні відлітають у сни.
Згадуєм перший урок,
Мудрі поради й слова
Що відкривали нам світ,
Вели у простір життя.
Школо моя, ти прощавай, не забувай.
Як перший раз ми увійшли в цей клас.
Школо моя, вчителю мій, ти пригадай.
Радість і сум допитливих цих очей.
Плаче останній дзвінок,
Бо не покличе вже нас
На незабутній урок
В сонячний радісний клас.
Сумно зітхає верба,
Поруч батьки, вчителі
Серце щемить, а в душі
Ми ще як ті школярі.
Школо моя, ти прощавай, не забувай
Як в перший раз ми увійшли в цей клас.
Школо моя, вчителю мій, ти пригадай
Радість і сум допитливих цих очей.
Сльози блищать на очах
Як нас хвилюють слова,
Бо усвідомлюєм ми
Що вже прощатись пора.
Доля заплутає нас, у лабіринтах життя.
Але ми вірим у те,
Що світле у нас майбуття.
Школо моя, ти прощавай, не забувай
Як в перший раз ми увійшли в цей клас.
Школо моя, вчителю мій, ти пригадай
Радість і сум допитливих цих очей

Немає коментарів:

Дописати коментар