Майже кожен другий учитель не отримує задоволення від своєї роботи. Про це свідчать результати опитування, що було проведено освітнім проектом Прошколу.
Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації. 53% педагогів працюють з відчуттям постійної втоми, а 39% взагалі знаходяться на межі виснаження. Також 17% учителів підтвердили, що з ними траплялись панічні атаки. Разом з тим, 19% вчителів відмітили, що відчувають ентузіазм та натхнення, у той час, як лише 6% — апатію.
Інша причина в тому, що вчителі досі мають більше обов’язків, аніж здатні взяти на себе. «Педагоги мусять брати участь у вихованні дітей, соціалізації, розвивати їх емоційний інтелект, розв’язувати конфлікти та часто — підтримувати та мотивувати дітлахів, яких називають «складними». Як виявилося 49% викладачів щодня контактують із важкими дітьми — тими, які постійно провокують, порушують дисципліну, булять інших (а не рідко й самого вчителя), відмовляються вчитися — і це теж частина роботи», – зазначають автори дослідження. Як виявилось майже 94% учителів жодного разу не відвідували психолога, навіть шкільного. І це при тому, що 40% не знають, як стабілізувати свій емоційний стан.
Немає коментарів:
Дописати коментар