субота, 27 травня 2023 р.

Щодо впровадження НУШ

 

Вибране 21 хв 
Багато разів повторював, що етап роботи над помилками є обов'язковою складовою будь-якої реформи. На жаль, досі адекватних людей, які про це сміють говорити публічно, таврують як "огульних критиканів".
Але... "дров наламали" вже стільки, що починають говорити навіть суперлояльні "агенти" і тихі вчителі-практики.
Сьогодні мені прислали ось цю "Доповідну записку" щодо впровадження НУШ. На жаль, я не знаю хто її готував і чи була вона зрештою відправлена новому(старому) керівництву МОН. Не знаю і про оргвисновки...
Чому оприлюднюю?! Бо тут на диво адекватні висновки з абсолютною більшість яких я згоден.
Ну дуже не хочеться використовувати наші традиційні фрази на кшталт "а я ж казав", але змушений констатувати: мої п'ятирічні "волання спраглого в пустелі" демонстративно ігнорувались, тому тепер "маємо, що маємо".
Звісно, всі ми відповідальні за те, що трапилось з реформою. Я теж не зміг переконати "агентів змін", знайти інші важелі впливу, щоб зупинити гімнаїзацію чи сертифікатоманію... На ІМЗО лежить велика частина відповідальності за все, що діється навколо НУШ.
Добре, що й там потроху прозрівають...







Немає коментарів:

Дописати коментар