вівторок, 28 листопада 2017 р.

Вітаємо

Вітаємо 


(слова пісні) автор: Назар Савко

Свято-свято завітало в хату
Будем святкувати разом ти і я
Свято-свято тут гостей багато
Будемо вітати разом ти і я

Вітаєм, вітаєм танцюєм і співаєм
Здоров'я Вам бажаєм на многії літа
Вітаєм, вітаєм солодке полюбляєм
І Вам також бажаєм солодкого життя

Свято-свято завітало в хату
Будем танцювати разом ти і я
Свято-свято тут гостей багато
Будемо вітати разом ти і я

Вітаєм, вітаєм танцюєм і співаєм
Здоров'я Вам бажаєм на многії літа
Вітаєм, вітаєм солодке полюбляєм
І Вам також бажаєм солодкого життя!

Вітаєм! Бажаєм!
Ві-ві-ві-вітаєм! Бажаєм!
Оє! Кемон!

Вітаєм, вітаєм танцюєм і співаєм          
Здоров'я Вам бажаєм на многії літа
Вітаєм, вітаєм солодке полюбляєм
І Вам також бажаєм солодкого життя
2р.

Немає коментарів:

Дописати коментар